Z kraju 5 lipca 2011

Współpraca Zagłębia Lubin i Falubazu Zielona Góra

W Zielonej Górze przed zaległym meczem żużlowym, zostanie podpisana umowa o współpracy marketingowej pomiędzy klubem piłkarskim, a żużlowym.

Zagłębie Lubin rozpocznie ścisłą współpracę z Zielonogórskim Klubem Żużlowym. Dwie ważne dla swoich regionów marki będą odtąd dzieliły się swoimi doświadczeniami, podejmując przy tym wspólne inicjatywy. Umowa, którą parafują prezes ZKŻ Robert Dowhan i dyrektor marketingu i PR Zagłębia Lubin Jacek Jurkiewicz wieńczy wcześniejsze ustalenia działów marketingu i rozpoczyna kooperację obu klubów.

Umowa pomiędzy Zielonogórskim Klubem Żużlowym Falubaz i Zagłębiem Lubin, polega na wymianie doświadczeń w sprawach dotyczących marketingu i organizacji pracy. Współpraca zakłada promowanie wizerunków obu drużyn, a także wspieranie podejmowanych inicjatyw skierowanych do kibiców. Zarówno Zagłębie, jak i ZKŻ dysponują odpowiednimi narzędziami oraz doświadczeniami, a bliska współpraca pozwoli wybrać obu stronom najlepsze rozwiązania przy tworzeniu marketingowych kampanii.

– Umowa o współpracy marketingowej to efekt długotrwałych rozmów przedstawicieli obu klubów. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze ustalenia zostaną sformalizowane i możemy zacząć wdrażać je w życie – nie ukrywa zadowolenia Jacek Jurkiewicz, dyrektor marketingu i PR w Zagłębiu Lubin.

Z racji samego położenia, współpraca drużyn wydaje się być atrakcyjna za równo dla kibiców futbolu jak i żużla oraz propagowania sportu w sąsiadujących województwach.

– Parafowanie wspomnianej umowy, rozpoczyna kampanię marketingową Zagłębia Lubin – pod hasłem: "Wracamy do gry", której nadrzędnym celem jest promowanie miedziowego klubu na terenie Dolnego Śląska i Ziemi Lubuskiej. Umowa z Falubazem to jeden z kilku elementów tej akcji – oprócz obecności Zagłębia w mediach i kampanii wizerunkowej, przedstawiciele klubu są już po wstępnych ustaleniach ze Stowarzyszeniem Zagłębie Fanatyków na temat promocji klubu w regionie, wspierania fan–clubów i innych wspólnych inicjatyw. Zgodnie z hasłem kampanii mamy wszyscy nadzieję, że po wielu trudnych chwilach i problemach, do których już nie chcielibyśmy wracać znowu będziemy mogli poczuć dumę z Wielkiego Zagłębia.

– Na razie umieściliśmy przy drogach od Świdnicy po Zieloną Górę kilkadziesiąt billboardów promujących nasz klub. Wracając do umowy z zielonogórzanami – zobowiązaliśmy się też do podjęcia prac nad stworzeniem ciekawej oferty cenowej dla posiadaczy kart kibica Falubazu, których chcemy zachęcić do przyjazdu na mecze Zagłębia. Nie ukrywamy, że duży wpływ na naszą decyzję o rozpoczęciu współpracy mają pozytywne relacje między kibicami obu klubów. Fani obu drużyn dowiedzą się o wszelkich promocjach i udogodnieniach, sukcesach na niwie sportowej i marketingowej, bo Zagłębie Lubin i Falubaz to dwie najbardziej uznane marki sportowe w swoich regionach i zawsze walczą o najwyższe cele – powiedział J. Jurkiewicz.