Z kraju 5 lipca 2016

Skoda we współpracy z Eurosportem

Skoda Polska należąca do Volkswagen Group Polska kooperuje z kanałem Eurosport przy okazji relacji z wyścigu kolarskiego Tour de France.


Oddział czeskiej marki motoryzacyjnej jest sponsorem relacji z wydarzenia na kanałach Eurosportu. Dodatkowo, w ramach współpracy, w sobotę wystartowało też internetowe studio eksperckie. Będzie ono realizowane w oparciu o platformę Eurosport Experience. Nadawać będzie w każdy weeken do 24 lipca.

Akcja „Tour de Skoda” wspierana jest przez konkurs.

– Zależy nam na tym, aby wprowadzić nową jakość do sposobu, w jaki nasi widzowie śledzą imprezy sportowe i w jaki sposób przeżywają emocje. Eurosport nie ma sobie równych w tym zakresie. Współpraca ze Škoda realizowana jest w ramach Eurosport Experience, rozwiązania dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczyć narzędzi do budowania emocjonalnej więzi pomiędzy marką i konsumentem – powiedział Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, Discovery Networks.

Fani będą mogli obserwować relację poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu oraz Škoda Polska.