Z kraju 24 kwietnia 2016

Górnik nie zmienia sponsora technicznego

Górnik Zabrze, zespół występujący w PGNiG Superlidze mężczyzn, podpisał nowy kontrakt ze sponsorem technicznym, który ubiera drużynę od początku sezonu 2015/16.

Umowę z Cuna podpisano na okres kolejnych dwóch lat, tym samym będzie ona obowiązywać do czerwca 2018 roku.

– Jesteśmy ogromnie zadowoleni z przedłużenia naszej współpracy. Przez ostatni rok testowaliśmy produkty marki Cuna. Wcześniej marka produkowała głównie stroje wykorzystywane w sportach wodnych, więc koniecznym było, by w ogniu treningów, pojedynków ligowych, pucharowych, jak i w codziennym użytkowaniu stwierdzić, że producent oferuje świetną jakość swoich produktów przy zastosowaniu doskonałych materiałów – powiedział prezes Górnika, Bogdan Kmiecik.

Jak dodaje, liczy, że te dwa lata to tylko przyczynek to dalszej wieloletniej współpracy, a także zachęcenia innych zespołów do skorzystania z oferty.

– Skoro przedłużyliśmy umowę na dwa lata, to chyba jest to najlepszy dowód na to, że wzajemnie sobie zaufaliśmy – zauważył Mateusz Probola, prezes zarządu spółki CDGpro, założyciel marki Cuna.

– Łączą nas wspólne cele i wspólne działania. Promocja naszej marki to jedno, ale zależy nam również na popularyzacji sportu wśród najmłodszych. Dlatego jedną z nowości, jakie wprowadzimy, będzie włączenie się w akcję „Trening z mistrzem” – dodał.

Cuna zamierza także aktywować kampanię promocyjną, w której będzie promować nie tylko markę, ale też podkreślić rolę sportu.