Z kraju 11 lutego 2016

Lech jeszcze się wzmacnia

Tuż przed wznowienie rozgrywek Ekstraklasy ciągle aktualni mistrzowie Polski, Lech Poznań, zawarł nową umowę sponsorską.


– Często rozumiemy się z firmami bez konieczności wielogodzinnych debat na temat sposobu funkcjonowania i pomysłu na kooperację – powiedział Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży Lecha Poznań. – Jesteśmy stąd, cenimy sobie wartości takie jak pracowitość, punktualność, czy – mówiąc po naszemu – akuratność. Dokładnie tak samo uważają nasi partnerzy. Ale znacznie częściej dyskutujemy po prostu o piłce nożnej – dodał.

Do grona partnerów dołączy firma kurierska GLS. – Wybraliśmy „Kolejorza”, ponieważ firma ma swoją siedzibę pod Poznaniem i część pracowników z tego rejonu jest emocjonalnie związana z klubem. Ponadto zależy nam na szerokim zasięgu reklamy, a tak dużą i tak pozytywnie odbieraną w całym kraju promocję może zagwarantować nam współpraca właśnie z mistrzem Polski – stwierdził Tomasz Kroll, Region Manager GLS Poland & Ireland.

Trzeba dodać, że z Lechem kontrakt przedłużył też Dabex, producent parkietów i drewnianych podłóg. Dotychczasowa współpraca miała zakończyć się po obecnym sezonie, ale już teraz ją przedłużono, co oznacza, iż w sezonie 2016/17 firma będzie dalej sponsorem sektora rodzinnego.

Z „Kolejorzem” na dłużej związała się także galeria handlowa Poznań City Center, która jest partnerem mistrzów Polski już od prawie dwóch lat. Najbliższa współpraca promocyjna skierowana będzie głównie dla młodzieży. Efekty pracy widoczne będą już 6 marca podczas meczu Lecha Poznań z Cracovią. Poznań City Center zostało bowiem sponsorem akcji „Gimnazjaliści na Kolejorza” i wspólnie z nami postara się pobić rekord uczniów obecnych tego dnia na INEA Stadionie.