Z kraju 10 lutego 2016

Ekstraklasa startuje z kampanią [WIDEO]

Początek wiosennych rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy to również ciekawa kampania prowadzona wspólnie z miastami.


Dedykowane spoty będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościowych, ale również w tramwajach, autobusach i na bilbordach.

– Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – powiedział Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy – dodał.

– W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność – skomentował Dariusz Marzec.

Dzięki ścisłej współpracy z każdym z miast, gdzie rozgrywane są mecze Ekstraklasy, firma Ekstraklasa Live Park, czyli producent sygnału telewizyjnego, przygotowała dedykowane spoty promocyjne.

– Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych – powiedział Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. – Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin – wytłumaczył Serafin.

Wszystkie 16 spotów dostępne są TUTAJ.