Z kraju 23 lipca 2015

Korona z patronem medialnym

Kielecka Korona, która występuje w Ekstraklasie, zyskała pierwszego, typowo internetowego, patrona medialnego. Został nim portal CKsport.pl.


Kooperacja między klubem a CK Media Group, właścicielem serwisu, zakłada informowanie społeczeństwa na temat wydarzeń sportowych, organizacyjnych oraz marketingowych w Koronie.

Strony porozumienia będą również wzajemnie się promować, między innymi poprzez ekspozycje banerów i logotypów.

– CKsport.pl to poważne źródło, zazwyczaj wnikliwie sprawdzonych informacji, z którego korzysta bardzo duża ilość osób – powiedział Paweł Jańczyk, rzecznik prasowy Korony.

– Internet ma w dzisiejszych czasach ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi i cieszę się z tego, że udało nam się podpisać umowę o współpracy na różnych polach. Oczywiście w żaden sposób nie będziemy ingerowali w to co dziennikarze portalu piszą i sądzą o klubie, meczach i w jaki sposób oceniają zawodników. Ale jestem zadowolony, że dzięki takie współpracy czytelnicy portalu dowiedzą się czegoś więcej o klubie i jego działaniach pozasportowych – dodał.

– Chcemy pokazywać pozytywne przykłady działań marketingowych klubu, zwłaszcza, że usłyszeliśmy zapewnienia, że ilość takich akcji w najbliższym czasie znacznie wzrośnie. To zresztą już robiliśmy do tej pory, gdy m.in. zachęcaliśmy kibiców do kupna karnetów, jako że uważamy, iż jest to najprostsza forma finansowego wsparcia drużyny przez mieszkańców Kielc i regionu. Korona jest prawdziwą dumą naszego miasta, dlatego cieszymy się z nawiązania ścisłej współpracy. Przy tym jednak gwarantujemy, że w tekstach dziennikarskich dotyczących drużyny i klubu w dalszym ciągu będziemy zachowywać pełny obiektywizm. Za tę rzetelność cenią nas czytelnicy, a my nie zamierzamy zawieść ich zaufania – powiedział Tomasz Porębski, właściciel CK Media Group.

Współpraca ma obowiązywać do końca sezonu 2015/16.