Z kraju 19 maja 2015

Włoszczowska twarzą akcji Krossa

Maja Włoszczowska została twarzą akcji Kross Spring Challenge, którą przygotowała i prowadzi agencja Byss. Jest ona skierowana do uprawiających sporty rowerowe.


W ramach działań przygotowano konkurs, który będzie toczył się do połowy czerwca, tak w internecie, jak i w aplikacji Endomondo.

Uczestnicy mogą brać udział w czterech wyzwaniach, w zależności od własnych preferencji: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu.

Na najlepszych czekają upominki od marki, a liczba nagród będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.

Nagroda główna, czyli udział w dwudniowych testach modeli najnowszej kolekcji Kross 2016, które odbędą się w okolicach Świeradowa-Zdroju i pobytu w SPA Malinowy Dwór, czeka na tych, którzy zmierzą się ze wszystkimi wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru.

Akcja ma na celu umocnienie marki Kross na rynku i budowanie jej wizerunku związanego ze sportem i zdrowym trybem życia.