Z kraju 15 kwietnia 2015

Chodakowska naczelną

Wydawnictwo Edipresse Polska w czerwcu zadebiutuje na polskim rynku z miesięcznikiem „Be Active. Dietetyka&Fitness”.


Redaktorem naczelnym pisma została znana instruktorka fitness – Ewa Chodakowska. Edipresse chce trafić do czytelniczek w wieku 18-35 lat, które zainteresowane są aktywnym trybem życia.

– Widzimy, że w ofercie rynkowej brakuje magazynu, który jak Be Active. Dietetyka&Fitness promuje aktywność fizyczną i zachęca do dbania o siebie, jednocześnie nie skazując czytelniczki na wieczne diety odchudzające, bądź zbyt ambitne zadania sportowe. Be Active. Dietetyka&Fitness to zdrowe podejście do życia, wsparte autorytetem, wiedzą i wielkim doświadczeniem trenerki wszystkich Polek – Ewy Chodakowskiej – komentuje launch nowego pisma, Ewa Redel – Bydłowska, członek zarządu Edipresse Polska SA.

Magazyn zadebiutuje w czerwcu z ceną 7,99 zł, a jego objętość podstawowa wyniesie 132 strony. Nakład pierwszych wydań planowany jest powyżej 100 tysięcy egzemplarzy.

Planowana jest również kampania reklamowa, za której ideę odpowiada dział promocji wydawnictwa, a za zakup mediów dom mediowy Mediacom. Kampania będzie prowadzona między innymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych, a także w innych magazynach z portfolio Edipresse, internecie oraz w punktach sprzedaży. Wartość działań promocyjnych netto wynosi 4,5 milionów złotych.