Z kraju 25 marca 2015

Lewandowska twarzą Gillette Venus

Anna Lewandowska, czyli mistrzyni świata oraz wielokrotna medalistka mistrzostw Polski i Europy w karate, została ambasadorką marki Gillette Venus.


Zarazem będzie twarzą kampanii „Use Your And”, w której będzie zachęcać kobiety do przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.

Kampania jest oparta na prawdziwych historiach kobiet, podkreślając więcej niż jeden aspekt kobiecości. W ramach działań powstał także spot „AND Stand”. Ma wywołać globalną dyskusję i zainspirować kobiety do używania swoich ‘&’s’ – wszystkich cech i atrybutów, które sprawiają, że kobieta jest tym, kim jest. Klip przedstawia prawdziwe kobiety opowiadające swoje osobiste historie straconego potencjału z powodu szufladkowania.

– Anna Lewandowska doskonale pasuje do marki Gillette Venus, gdyż jest uosobieniem autentycznej, wielowymiarowej kobiety, kobiety Venus, oraz wszystkiego, z czym kojarzy się ta marka: czerpania radości z życia, kobiecości, wewnętrznego i zewnętrznego piękna – powiedział Matej Podobnik, menadżer ds. komunikacji P&G w Polsce.

– Kobiety są ograniczane przez jednowymiarowe szufladkowanie od bardzo młodego wieku, co prowadzi do znacznej utraty potencjału. Na przykład, jeśli kobieta jest zaszufladkowana jako ładna, to zakłada się, że nie może być jednocześnie mądra i z tego powodu, zaczyna zachowywać się zgodnie z tym stereotypem. Wszystkie kobiety mają prawo osiągnąć pełnię swoich możliwości poprzez wykorzystanie swoich "&" i nie bycie ograniczanymi przez jakieś "albo." Mam nadzieję, że poprzez współpracę z Gillette Venus będę w stanie zachęcić inne kobiety do przełamywania stereotypów i jednowymiarowego szufladkowania przez innych – dodała Lewandowska.