Z kraju 6 marca 2015

Coca-Cola także z Koroną

Kolejny klub T-Mobile Ekstraklasy nawiązał współpracę z Coca-Cola HBC Polska. Tym razem mowa o Koronie Kielce.


Poza standardowym pakietem sprzedażowym i promocyjnym porozumienie przewiduje szereg akcji marketingowych oraz społecznych pod hasłem „Wspólnie możemy więcej”.

Jednym z ważniejszych elementów tej współpracy będą działania promocyjne prowadzone wraz z głównym sponsorem Korony, firmą Lewiatan. Wspólnie będą też podejmowane akcje wspierające lokalną społeczność, szczególnie instytucje charytatywne, domy dziecka oraz inne ośrodki niosące pomoc najbardziej potrzebującym.

– Jestem bardzo zadowolony, że jedna z największych marek na świecie będzie obecna blisko Korony. Cieszę się, że udało się nawiązać współpracę i jestem przekonany, że przyniesie ona wymierne efekty dla obu stron – skomentował podpisanie umowy prezes Korona S.A., Marek Paprocki.

Z początkiem rundy wiosennej obecnego sezonu podczas meczów na Kolporter Arenie pojawił się już branding marki Coca-Cola.W stadionowych punktach cateringowych w sprzedaży znalazły się również produkty tej marki.

Wcześniej informowaliśmy o podobnych umowach z Cracovią oraz Wisłą Kraków.