Z kraju 1 czerwca 2014

Drutex ma trzeciego muszkietera

Polska firma Drutex S.A. w marcu podpisała umowę z dwoma piłkarskim ambasadorami. Do Andrei Pirlo i Philippa Lahma dołączył ktoś jeszcze.

Do tego zacnego grona dołączył Jakub Błaszczykowski. Piłkarze występujący na co dzień w Borussii Dortmund, Juventusie Turyn i Bayernie Monachium wezmą udział w międzynarodowe kampanii reklamowej.
 
Wsparcie gwiazd ma służyć rozpoznawalności marki poza polskim granicami. Oczywiście przede wszystkim będzie chodziło o rynki niemiecki i włoski. 
 
– Drutex zalicza się do najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w naszym kraju. To dla mnie ogromny zaszczyt, że mogę współpracować z przedsiębiorstwem tej klasy. Firma wciąż potwierdza swój międzynarodowy poziom i tak jak ja  daje z siebie wszystko, żeby oferować produkty wysokiej jakości. Tak więc, wspólnie podążamy tą samą drogą, bo łączy nas podobne podejście – przyznaje Błaszczykowski.
 
– Cieszę się, że do naszej drużyny dołączył kolejny wysokiej klasy zawodnik. Jakub Błaszczykowski jest synonimem doskonałych umiejętności, profesjonalizmu i prestiżu. To marka sama w sobie. Brakowało nam jeszcze polskiego akceptu w naszej międzynarodowej drużynie. Dzięki temu transferowi nasz zespół składa się już z trzech doskonałych sportowców, którzy wyróżniają się:  ogromnym doświadczeniem, precyzją i skutecznością działania oraz wielką pasją do tego, co robią – dodaje Leszek Gierszewski, prezes firmy.
 
Kampania reklamowa będzie się składać ze spotów telewizyjnych, które pojawią się we wiodących stacjach w Polsce i za granicą. Temu ma towarzyszyć kampania promocyjna w prasie i internecie. Nie zabraknie także konkursów i działań za pośrednictwem mediów społecznościowych.