Okładka „PS” w rękach czytelników
Kontynuując podbój mediów społecznościowych włodarze „Przeglądu Sportowego” postanowili umożliwić internautom wpływ na jedno z wydań pisma.
Od pewnego czasu w „Przeglądzie Sportowym” zatrudniona jest grupa osób, która znana jest w redakcji jako „social media ninje”. Grupa ta dba o obecność tytułu na takich portalach jak Twitter czy Facebook. Najnowszym pomysłem tego zespołu był konkurs na tytuł, który pojawił się na okładce wydania „Przeglądu Sportowego” związanego z finałem Ligi Mistrzów.
Ostatecznie wygrał tytuł „Królowie Europy”, a jego autor otrzymał od czasopisma książkę o Realu Madryt, a konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem internautów.
Redakcja zapewnia, że przy okazji kolejnych ważnych imprez piłkarskich powtarzać będzie tę zabawę. Pierwszą okazją ma być nadchodzący mundial w Brazylii.