Z kraju 21 maja 2014

STS na dłużej z Lechem

Star-Typ Sport w dalszym ciągu będzie sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać do końca sezonu 2014/15.

STS pierwszą umowę z Lechem podpisał w kwietniu 2013 roku. Od tego czasu firma jest obecna na koszulkach piłkarzy, bandach stałych oraz LED wokół murawy czy na telebimach. 
 
STS został także pierwszą legalną firmą bukmacherską, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampanii telewizyjnej. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa można od początku maja zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach TV oraz w internecie.
 
– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy nie tylko ze względu na realizację zakładanych celów. Ważne jest dla nas także, że wspieramy polski sport, co wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez STS – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
 
– Podczas mijającego roku wiele się również od siebie nauczyliśmy. Wierzymy, że przełoży się to na jeszcze lepsze efekty w sezonie 2014/15. Liczymy, że kolejny rok współpracy będzie co najmniej tak dobry jak mijający, zarówno pod kątem biznesowym jak i sportowym – dodaje Juroszek.