Z kraju 14 maja 2014

Frankowski twarzą sieci sklepów

Marketing Investment Group informuje o zawarciu umowy z Tomaszem Frankowskim, który będzie promował markę firmy – sieć sklepów 50 style.

Czterokrotny król strzelców polskiej, piłkarskiej ekstraklasy pojawi się w materiałach promocyjnych marki wraz z rodziną. 
 
– Ogromne zaangażowanie Tomasza Frankowskiego w życie rodzinne i jego sukcesy na polu sportowym sprawiły, iż uznaliśmy, że jest idealnym kandydatem na ambasadora marki 50 style, która przechodzi obecnie zmiany wizerunkowe – tłumaczy Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style.
 
Były napastnik m.in. Wisły Kraków i Jagiellonii Białystok dodaje: – Właściciele firmy Marketing Investment Group są mi dobrze znani z działalności w branży sportowej – byli przy mnie w trakcie moich największych piłkarskich sukcesów, czyli w latach 2004-2007. Pozytywnie wspominam naszą współpracę przy promocji marki Umbro, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. 50 style jest, z kolei sklepem, który polecam każdemu – cała rodzina znajdzie tam coś dla siebie.
 
Kampania obejmie działania ATL, jak i BTL. Pojawią się spoty oraz grafiki reklamowe, które mają promować markę offline oraz online.