Z kraju 9 maja 2014

Chemia budowlana i kolarstwo

Tour de Pologne zyskało sponsora wspomagającego. Została nim firma Weber, która od lat inwestuje swoje pieniądze w kolarstwo.

– Chcemy pokazać, że wspieramy polski sport – powiedział Karol Pilarski, dyrektor marketingu Weber w firmie Saint-Gobain Construction Products Polska.
 
Weber jest częścią grupy Saint-Gobain, jednej z najstarszych w Europie. Swoją działalność firma zaczynała od produkcji luster dla króla Francji Ludwika XVI. Obecnie jest w grupie 100 największych grup przemysłowych na świecie, a jej obroty przekraczają 42 miliardy euro.
 
Firma planuje wiele akcji wspierających związanych z Tour de Pologne. Niektóre z nich już się rozpoczęły. – Jest to akcja promocyjna pod nazwą Tour de Weber. Skierowana jest do sieci dystrybucji i zakończy się w czerwcu tego roku. Współpracę z Tour de Pologne planujemy wykorzystać znacznie  szerzej. Mamy zamiar zaprosić kluczowych klientów na trasę wyścigu, chcemy zadbać o odpowiednią widoczność marki podczas tego wydarzenia w przekazie medialnym. Mamy w tym doświadczenie, ponieważ przez wiele lat Weber z dużym sukcesem sponsorował Giro d’Italia. Jestem przekonany, że podobny efekt uzyskamy w Polsce – dodał Pilarski.
 
71. Tour de Pologne rozpocznie się 3 sierpnia. Kolarze ścigać się będą na siedmiu etapach – od Gdańska do Krakowa. Zakończenie rywalizacji 9 sierpnia.