Z kraju 8 maja 2014

Kraków przekona mieszkańców?

Kraków nie zamierza rezygnować z walki o Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 2022 roku. Urząd Miasta rozpoczął kampanię informacyjną. Czy nie za późno?

Akcja ma zachęcać mieszkańców Krakowa do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych, a także w głosowaniu w referendum dotyczącym organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w tym mieście w 2022 r. Dodatkowo na Rynku Głównym stanął punkt konsultacji społecznych.
 
Miasto chce pokazać co oznacza realizacja imprezy dla Krakowa. W kampanii zwrócono uwagę na trzy aspekty: niskie nakłady finansowe ponoszone przez Kraków, korzyści społeczne i finansowe dla mieszkańców (stworzenie dodatkowych miejsc pracy, utworzenie mieszkań komunalnych) oraz korzyści środowiskowe i infrastrukturalne (walka ze smogiem, mniejsze korki w mieście).  

 
Aby trafić do jak najszerszego grona odbiorców zdecydowano się na wiele nośników. Reklamy pojawią się w TVP Kraków, w prasie oraz na outdoorze i w internecie. 

 
Kampania powstała na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa. Działania ambientowe prowadzi Komitet Konkursowy Kraków 2022.