Z kraju 7 maja 2014

Ślęza zachęca sponsorów

Koszykarki 1. KS Ślęzy Wrocław awansowały do Tauron Basket Ligi Kobiet. Dla klubu to nie tylko wyzwanie, ale też możliwość na nawiązanie do sukcesów sprzed lat.
Kampania My!Ślęza Wrocław to propozycja stworzenia biznesowej mody na wspieranie sportu przez lokalne i globalne firmy z regionu oraz kraju. 
 
Wrocław jest biznesową wizytówką, wszakże to jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się miast w Polsce. Świadczy o tym fakt, że wiele globalnych korporacji i uznanych marek ulokowało swoje centrale w regionie stolicy Dolnego Śląska. Są to m. in. Nokia, Siemens, LG, IBM, Google, HP, Volvo, Credit Acrigole, Santander Consumer Bank czy Amazon.
 
Klub przygotował także ciekawą infografikę, która pokazuje dlaczego warto dołączyć do partnerów klubu. 

Zainteresowanych klub zaprasza do kontaktu z działem marketingu: marketing@slezawroclaw.pl , 882 097 624.
 
Warto przypomnieć, że niedawno koszykarki zostały ambasadorkami kampanii społecznej „Są zasady w sporcie i w transporcie”, o której pisaliśmy na naszym portalu TUTAJ.