Pogłoski się sprawdziły
Po raz kolejny okazuje się, że media potrafią przewidzieć przyszłość – nowym sponsorem Polonii Warszawa faktycznie została firma typowana przez prasę.
Jakiś czas temu informowaliśmy, że nowym sponsorem Polonii Warszawa ma zostać firma komputerowa, która współpracuje z Cracovią – klubem zaprzyjaźnionym z „Czarnymi Koszulami”. Chodzi oczywiście o Comarch.
Tak też się stało. Przez najbliższy rok logotyp nowego sponsora widoczny będzie na rękawkach piłkarzy. Ciekawe czy przy pomocy firmy Comarch Polonia zrobi taki krok naprzód jak Cracovia, która zdołała awansować do ekstraklasy.
– Cieszę się, że udało się nam dołączyć do grona sponsorów Polonii. O naszej decyzji nie zdecydowała tylko wieloletnia przyjaźń między oboma klubami i ich kibicami. Nasze wsparcie ma nie tylko wymiar finansowy, ale też moralny. To, że państwo podjęliście się dzieła budowy w sposób organiczny, przywraca wiarę w podstawowe wartości sportowe. W sporcie nie chodzi tylko o to, żeby zdobywać mistrzostwa, osiągać najwyższe cele, ale to jest również szkoła kształtowania charakterów – przekonuje Paweł Prokop pełniący funkcję wiceprezesa firmy Comarch.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Piłkarze Pogoni Szczecin mają szansę na ogromną premię. Jest jeden warunek
Pogoń Szczecin liczy, że przerwie złą passę i w końcu zdobędzie Puchar Polski. Gdy przed rokiem wydawało się, że to trofeum jest na wyciągnięcie ręki, udana pogoń Wisły Kraków stanowiła ogromny cios dla Dumy Pomorza. Motywacją dla piłkarzy drużyny z województwa zachodniopomorskiego mogą być pokaźne pieniądze, jakie otrzymają w przypadku…



![Dominik Senkowski: największe sukcesy naszych najlepszych tenisistek zapoczątkowali
ich rodzice [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/D.-Senkowski-ksiazka-768x402.jpg)