Ciężarowcy zmieniają identyfikację
Polski Związek Podnoszenia Ciężarów zaprezentował nowe logo. To początek „nowego” w organizacji. Jakie jeszcze zmiany nas czekają?
Nowa identyfikacja wizualna obejmuje także hasło „Pasja i Siła” oraz nowy motyw graficzny. Za projekt odpowiedzialna jest agencja GutenbergDesign.
– Chcemy być atrakcyjni dla kibiców, chcemy być popularni, nowocześni i chcemy pokazać czym jest piękno tej dyscypliny – przyznał prezes PZPC, Szymon Kołecki.
Zmiany obejmą także komunikację z kibicami oraz mediami. Oprócz modernizacji strony internetowej oraz wznowienia kwartalnika „Atleta”, związek ma także aktywniej działać w mediach społecznościowych.
Ciekawostką mają być wyjazdy na zgrupowania dla dziennikarzy, które docelowo mają być zastępstwem dla typowych oświadczeń.
TUTAJ dostępna jest prezentacja zmienionej identyfikacji.