Boniek szuka sponsora
Zbigniew Boniek najwyraźniej nie liczy na przedłużenie kooperacji z Orange i na własną rękę prowadzi rozmowy z ewentualnym nowym sponsorem.
Firma Orange od 2002 roku wspiera nieprzerwanie naszą reprezentację narodową (choć do 2009 roku jeszcze jako Telekomunikacja Polska). Po raz ostatni przedłużenie kooperacji podpisano w 2010 roku. Obecna umowa wygasa zaś w czerwcu 2014 roku.
Wiele wskazuje na to, że dowodzone przez szukającego oszczędności biznesmena Orange może nie być zainteresowane przedłużeniem współpracy z kadrą – zwłaszcza, że władze PZPN zastanawiają się nad zmianą modelu sponsoringu, a nowy zawierałby co najmniej dwóch sponsorów głównych.
Dlatego też Zbigniew Boniek rozpoczął już rozmowy z Zygmuntem Solorzem-Żakiem. Będąca w jego rękach potęga multimedialna mogłaby bowiem czerpać korzyści ze współpracy z kadrą na wielu polach. Czy po opuszczeniu Śląska Wrocław Solorz-Żak zainwestuje w reprezentację?

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



