Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Czarni zmieniają logo
27.08.2014 16:57

Czarni zmieniają logo

Energa Czarni Słupsk od nowego sezonu Tauron Basket Ligi będzie posługiwać się nową identyfikacją wizualną. Jaki jest efekt prac? Bardzo dobry.

Bartosz Burzyński
Udostępnij
Czarni zmieniają logo

Nad projektem nowego logo czuwał Mateusz Kaźmierczak, media i marketing manager klubu. Z kolei wykonanie powierzono Kamilowi Doliwie z Lunatic Agency.
 
– Nowe logo Energa Czarni Słupsk jest zdecydowanie dynamiczne, przez co dobrze wpisuje się w sposób, w jaki koszykówka jest postrzegana – szybkie tempo, rywalizacja. Wyróżnia się też dopracowaniem szczegółów. Zarówno typografia, jak i elementy graficzne są spójne, nie ma, obecnego w wielu innych znakach drużyn sportowych, poczucia przypadkowości. Zastosowanie tarczy herbowej dodało logotypowi szlachetności, a równocześnie nie przeszkodziło w uzyskaniu nowoczesnego wyglądu. Na pewno będzie świetnie się prezentować zarówno na koszulkach zawodników, gadżetach, jak i podczas transmisji. Oby więcej tego typu produkcji w polskim sporcie – przyznał Marcin Niewiadomski z Jamel Interactive.
 
Warto zauważyć, że logo nie zawiera barw sponsora tytularnego, Energa SA. Jak informują twórcy, jest to „celowy zabieg, podkreślający, że po wielu sezonach owocnej współpracy, stanowi już jedność! ENERGA i ENERGA CZARNI Słupsk to jeden silny twór, oparty na zasadzie wewnętrznej współpracy. Nazwa sponsora góruje nad resztą elementów – w końcu to on scala wszystkie działania, pozwala na uwieńczenie ich sukcesem”.

czarnislupsk doliwa energa kazmierczak koszykowka logo plk polska tbl
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Z kraju

Marketing

Koszykarski Klub Biznesu Arka Gdynia łączy lokalnych przedsiębiorców

AMW Arka Gdynia od dwóch sezonów rozwija projekt, który łączy sport, biznes i społeczność. Koszykarski Klub Biznesu Arka zrzesza lokalnych przedsiębiorców wspierających klub i siebie nawzajem. To nie tylko forma sponsoringu, ale także przestrzeń do współpracy i wymiany doświadczeń. Joachim Stelmach
Koszykarski Klub Biznesu Arka Gdynia łączy lokalnych przedsiębiorców
Ruch Chorzów zaprezentował koncepcję nowego stadionu
Z kraju Ruch Chorzów zaprezentował koncepcję nowego stadionu Redakcja Sport Marketing
Roman Paszke nowym ambasadorem marki LOTTO
Z kraju Roman Paszke nowym ambasadorem marki LOTTO Redakcja Sport Marketing
2025.09.04 Lodz
siatkowka mezczyzn mecz towarzyski
Polska - Brazylia
N/z Minister Sportu i Turystyki Jakub Rutnicki
Foto: Artur Kraszewski / PressFocus

2025.09.04 Lodz
Volleyball Men friendly game
Poland - Brasil
Jakub Rutnicki
Credit: Artur Kraszewski / PressFocus
Z kraju Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłasza program olimpijski na 2026 rok Redakcja Sport Marketing
Polsat przygotował wyjątkową transmisję Ligi Konferencji
Media Wyjątkowa transmisja łączona Ligi Konferencji 18 grudnia w kanałach Polsat Sport Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}