Dudek twarzą sieci Premio
Były bramkarz reprezentacji Polski, a także takich klubów jak Liverpool FC czy Real Madryt został ambasadorem sieci Premio Opony-Autoserwis.

Firma na polskim rynku po raz pierwszy będzie się promować w telewizji. Kampania z udziałem byłego piłkarza skupi się na promocji szerokiej oferty fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych. Dudek promuje też tegoroczną nowość, oponę zimową Goodyear UltraGrip 9.
– Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuję tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i za granicą. Marka Premio stawia właśnie na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością – powiedział były piłkarz.
Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN, Polsatu, AT Media oraz TVP.
Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
