Z kraju 21 października 2014

Dudek twarzą sieci Premio

Były bramkarz reprezentacji Polski, a także takich klubów jak Liverpool FC czy Real Madryt został ambasadorem sieci Premio Opony-Autoserwis.


Firma na polskim rynku po raz pierwszy będzie się promować w telewizji. Kampania z udziałem byłego piłkarza skupi się na promocji szerokiej oferty fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych. Dudek promuje też tegoroczną nowość, oponę zimową Goodyear UltraGrip 9.

– Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuję tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i za granicą. Marka Premio stawia właśnie na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością – powiedział były piłkarz.

Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN, Polsatu, AT Media oraz TVP.

Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.