Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Wywiady
Wywiady Dominik Kubera: warto docenić ideę Drużyny Marzeń w popularyzacji poszczególnych dyscyplin [WYWIAD]
04.08.2025 11:26

Dominik Kubera: warto docenić ideę Drużyny Marzeń w popularyzacji poszczególnych dyscyplin [WYWIAD]

Do grona ambasadorów marki LOTTO należy żużlowiec – Dominik Kubera. Urodzony w Lesznie zawodnik ma mocną pozycję w świecie speedwaya i wiele sukcesów zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej – w tym złoty medal drużynowych mistrzostw świata i Europy. Pierwszy start Dominika Kubery z logotypem marki LOTTO miał miejsce 21 kwietnia w Opolu.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Bartłomiej Najtkowski
Udostępnij
Dominik Kubera: warto docenić ideę Drużyny Marzeń w popularyzacji poszczególnych dyscyplin [WYWIAD]
Autor zdjęcia: Dominik Kubera

Bartłomiej Najtkowski, SportMarketing.pl: Jest pan ambasadorem marki Lotto. Czy pana współpraca z tym podmiotem jest eksponowana podczas zawodów?

Dominik Kubera, ambasador marki LOTTO: – 21 kwietnia w Opolu odbył się tegoroczny finał Złotego Kasku. To właśnie tam zostałem oficjalnie zaprezentowany jako ambasador marki LOTTO. Od tego momentu eksponuję logotyp marki LOTTO we wszystkich zawodach i aktywnościach, w których uczestniczę, sportowych, jak i pozasportowych.

Czy w ramach tej współpracy uczestniczył pan już w akcjach marketingowych?

– Owszem. Pojawiło się chociażby nagranie wideo, które zostało przygotowane na majówkę. Uczestniczyłem także w evencie nad morzem. A markę LOTTO promuję w najbardziej prestiżowych zawodach: Grand Prix czy w zmaganiach o mistrzostwo Polski, czyli w rozgrywkach ligowych.

Dominik Kubera i Bartosz Zmarzlik w finale Grand Prix Czech 🙌 #SpeedwayGP pic.twitter.com/c6d4XXx2Sw

— Eurosport Polska (@Eurosport_PL) June 1, 2024

W ramach współpracy z LOTTO dołączył pan do drużyny Marzeń. Jej częścią są także Aleksandra Mirosław czy Dawid Tomala, uznani olimpijczycy. To dla pana nobilitacja?

– Zdecydowanie sprawia mi to przyjemność. Uważam, że warto docenić ten projekt. Jestem jego zwolennikiem. Patrząc z punktu widzenia środowiska żużlowego, chcę, aby rozwój speedway miał miejsce w wymiarze globalnym i by ta dyscyplina zyskiwała jeszcze większą rozpoznawalność. Dlatego bardzo się cieszę, że mogłem dołączyć do tego przedsięwzięcia, by wspierać dyscypliny i mieć okazję poznać niesamowitych sportowców z innych dyscyplin.

A propos funkcji ambasadora LOTTO, fakt, że powierzono ją panu, to forma docenienia pana osiągnięć: indywidualnych dokonań w karierze juniorskiej czy kolejnych mistrzostw Polski już na poziomie seniorskim?

– Jasne. Jakby nie patrząc, jest to spore wyróżnienie, że mogłem dołączyć do tak znakomitego teamu. Bardzo to doceniam, ale też nie spoczywam na laurach i walczę, by nadchodzące zawody, wyniki były równie dobre. W zasadzie dążę do tego, by cały czas je poprawiać. To naturalne, że będąc sportowcem, marzę, by iść wyżej i wyżej, by się doskonalić.

Wiele osób zapewne zastanawia się, czy w ostatnich latach przybywa marek w żużlu. Mam na myśli współpracę zawodników z partnerami. Nie chodzi mi o kluby, które pozyskują kolejnych sponsorów.

– Choć nie są to zbyt częste współprace, muszę przyznać, że z biegiem czasu pojawia się ich rzeczywiście coraz więcej. Nie ulega wątpliwości, że to działa tylko na plus, bo w znacznym stopniu rozwija sport. Trzeba mieć na uwadze, że w sporcie chodzi o to, żeby się rozwijać, a we wszystkich sportach motorowych nakład finansowy musi być bardzo duży. A zatem wzrost kapitału pozwala nam bardzo mocno się rozwijać.

Czy obecnie jeśli żużlowiec występuje w dwóch klubach (polskim i zagranicznym), jest to optymalne rozwiązanie?

– W żużlu to jest normalne, że jeździmy w kilku ligach, również w ligach zagranicznych. Ja startuję w Polsce i Szwecji, ale moi koledzy występują w zawodach w Danii i w Anglii. Myślę, że optymalnie jest mieć dwie, maksymalnie trzy ligi, ale niektórzy startują nawet w czterech.

Pod względem finansowym, jeśli chodzi o prestiż rozgrywek, liga polska i szwedzka wyraźnie górują nad tymi pozostałymi?

– Myślę, że zdecydowanie tak. Nasza liga przoduje i to zdecydowanie, za nią jest liga szwedzka, a później duńska.

Dominik Kubera Drużyna Marzeń lotto żużel
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Więcej Wywiady

Wywiady

Ekstraklasa jest jak świetny serial. Co sezon emocje, barwni bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji

Ekstraklasa rośnie szybciej niż kiedykolwiek, a wraz z nią zmienia się sposób, w jaki kibice w Polsce i za granicą konsumują piłkę. Lepsze wyniki w Europie, większa frekwencja i rosnąca popularność treści tworzonych przez fanów sprawiają, że liga zyskuje nową widownię. O tym, jak wygląda ta zmiana i jak Ekstraklasa… Joachim Stelmach
Angelika Głuszek, Digital Marketing Manager & Social Media Coordinator w Ekstraklasa SA
Krzysztof Ufland (fot. Marcin Bryja)
Wywiady Krzysztof Ufland: chciałbym wygrać coś z Widzewem i komunikacyjnie „skonsumować” ten sukces [WYWIAD] Marcin Długosz
Monika Płaczkowska: w tym momencie korzystanie z AI nie jest priorytetem dla klubów [WYWIAD]
Wywiady Monika Płaczkowska: w tym momencie korzystanie z AI nie jest priorytetem dla klubów [WYWIAD] Bartłomiej Najtkowski
Leszek Miklas: osiem lat temu byliśmy jednymi z pionierów w Europie jeśli chodzi o VAR [WYWIAD]
Wywiady Leszek Miklas: osiem lat temu byliśmy jednymi z pionierów w Europie jeśli chodzi o VAR [WYWIAD] Bartłomiej Najtkowski
Ronaldinho znów pojawi się w Polsce. Poprzedni mecz oglądało... 400 mln osób!
Wywiady Ronaldinho znów pojawi się w Polsce. Poprzedni mecz oglądało… 400 mln osób! Jakub Kłyszejko

SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}