Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Wywiady
Wywiady Maciej Kowalewicz: w programie Drużyna Marzeń doceniam możliwość bycia jedną drużyną [WYWIAD]
30.06.2025 11:16

Maciej Kowalewicz: w programie Drużyna Marzeń doceniam możliwość bycia jedną drużyną [WYWIAD]

Maciej Kowalewicz, który uprawia strzelectwo i uczestniczył chociażby w ubiegłorocznych letnich igrzyskach olimpijskich w Paryżu, jest jednym z beneficjentów programu Lotto "Drużyna Marzeń". Trudno się dziwić, że został doceniony, wszak może się pochwalić złotym medalem w mistrzostwach świata! W rozmowie ze SportMarketing.pl dzieli się swoimi spostrzeżeniami na różne tematy.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Bartłomiej Najtkowski
Udostępnij
Maciej Kowalewicz: w programie Drużyna Marzeń doceniam możliwość bycia jedną drużyną [WYWIAD]
Autor zdjęcia: Lotto

Lotto wspiera młodych sportowców reprezentujących różne dyscypliny w ramach programu Drużyna Marzeń. Oto oni:

Strzelectwo: Tomasz Bartnik, Klaudia Breś, Maciej Kowalewicz, Natalia Kochańska, Julia Piotrowska

Chód sportowy: Dawid Tomala, Katarzyna Zdziebło

Jeździectwo: Wiktoria Knap, Paweł Warszawski, Jan Kamiński, Adam Grzegorzewski, Maksymilian Wechta, Małgorzata Korycka

Pływanie: Piotr Woźniak

Żeglarstwo: Paweł Tarnowski

Formuła 4: Kornelia Olkucka

Wspinaczka sportowa: Aleksandra Mirosław

Gimnastyka: Krystyna Leśkiewicz-Lewińska

Bartłomiej Najtkowski, SportMarketing.pl: Nie da się ukryć, że strzelectwo jest nieoczywistym sportem. Jak do tego doszło, że wybrałeś taką ścieżkę?

Maciej Kowalewicz: – Strzelectwo zacząłem uprawiać, ponieważ mój tata jest trenerem. Jak byłem mały, zacząłem przychodzić na strzelnicę dla rozrywki w czasie wolnym, a później przerodziło się to w pasję i sposób na życie. 

Co uznajesz za najistotniejsze cechy w strzelectwie?

– Z pewnością ważny jest spokój i opanowanie. Tutaj wygrywa ten, który popełni mniej błędów i nauczy się panować nad sobą i emocjami, które nam towarzyszą.

Masz spore doświadczenie?

– Trenuję już od ponad 12 lat. Skupiam się głównie na aspektach technicznych i psychologicznych. Każdy trening ma swój cel i jest to zależne od momentu sezonu, w jakim się znajdujemy.

Często uczestniczysz w imprezach?

– W strzelectwie sportowym rozgrywa się bardzo dużo zawodów w ciągu roku. W sezonie startowym mamy prawie co tydzień jakieś zawody, więc jest intensywnie. 

A jeśli chodzi o sprzęt, w jaki sposób dokonujesz wyboru tego optymalnego?

– Sprzęt jest indywidualną sprawą każdego zawodnika i tu liczą się jego indywidualne preferencje. Każdy wybiera sprzęt pod swoją budowę i taki, który mu odpowiada. 

Lotto wspiera różne dyscypliny sportowe, co o tym sądzisz?

– Program Drużyna Marzeń bardzo pomaga sportowcom. Inicjatywa ta wpływa bardzo dobrze na rozwój zawodników i ich motywację do osiągania coraz lepszych wyników sportowych, a zarazem do treningów. 

Co cię najbardziej przekonuje w tej idei?

– W programie doceniam możliwość bycia jedną drużyną. Możliwość poznania nowych ludzi i wspólnego dążenia do celu, by spełnić nasze marzenia.

Drużyna Marzeń Maciej Kowalewicz strzelectwo
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Więcej Wywiady

Wywiady

Ekstraklasa jest jak świetny serial. Co sezon emocje, barwni bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji

Ekstraklasa rośnie szybciej niż kiedykolwiek, a wraz z nią zmienia się sposób, w jaki kibice w Polsce i za granicą konsumują piłkę. Lepsze wyniki w Europie, większa frekwencja i rosnąca popularność treści tworzonych przez fanów sprawiają, że liga zyskuje nową widownię. O tym, jak wygląda ta zmiana i jak Ekstraklasa… Joachim Stelmach
Angelika Głuszek, Digital Marketing Manager & Social Media Coordinator w Ekstraklasa SA
Krzysztof Ufland (fot. Marcin Bryja)
Wywiady Krzysztof Ufland: chciałbym wygrać coś z Widzewem i komunikacyjnie „skonsumować” ten sukces [WYWIAD] Marcin Długosz
Monika Płaczkowska: w tym momencie korzystanie z AI nie jest priorytetem dla klubów [WYWIAD]
Wywiady Monika Płaczkowska: w tym momencie korzystanie z AI nie jest priorytetem dla klubów [WYWIAD] Bartłomiej Najtkowski
Leszek Miklas: osiem lat temu byliśmy jednymi z pionierów w Europie jeśli chodzi o VAR [WYWIAD]
Wywiady Leszek Miklas: osiem lat temu byliśmy jednymi z pionierów w Europie jeśli chodzi o VAR [WYWIAD] Bartłomiej Najtkowski
Ronaldinho znów pojawi się w Polsce. Poprzedni mecz oglądało... 400 mln osób!
Wywiady Ronaldinho znów pojawi się w Polsce. Poprzedni mecz oglądało… 400 mln osób! Jakub Kłyszejko

SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}