„Spółki skarbu państwa powinny kreować rzeczywistość rynku marketingu sportowego”
– Spółki skarbu państwa powinny kreować rzeczywistość rynku marketingu sportowego – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu w grupie LOTOS, z którym rozmawialiśmy na temat rozwoju sponsoringu sportu w Polsce. https://youtu.be/Y96QItyuGgI
– Spółki skarbu państwa powinny kreować rzeczywistość rynku marketingu sportowego – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu w grupie LOTOS, z którym rozmawialiśmy na temat rozwoju sponsoringu sportu w Polsce.
https://youtu.be/Y96QItyuGgI
Miłosz Marek
Więcej Wywiady
Jaki to był rok dla biegaczy? „Trzeba rozbić bańkę i zmienić sposób myślenia”
Marcin Dulnik jest zarówno teoretykiem, jak i praktykiem. Ukończył najważniejsze biegi na świecie, a o bieganiu często również pisze. Ekspert podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat rozwoju tej dyscypliny w naszym kraju. Rok 2025 był dobry, ale jak podkreśla Dulnik, jest jeszcze wiele do poprawy...