Aida Bella: Trzeba świadomie budować swoją markę
Co z rynkiem sponsoringu sportowego w Polsce w trakcie pandemii? Dlaczego rośnie on wolniej niż zakładali eksperci? Jak niszowe sporty powinny budować swoją pozycję? Między innymi o to zapytaliśmy Aidę Bellę, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego. https://youtu.be/yTRaje_ZsXQ Odwiedź nasz nowy kanał na YouTube
Co z rynkiem sponsoringu sportowego w Polsce w trakcie pandemii? Dlaczego rośnie on wolniej niż zakładali eksperci? Jak niszowe sporty powinny budować swoją pozycję? Między innymi o to zapytaliśmy Aidę Bellę, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.
https://youtu.be/yTRaje_ZsXQ
Odwiedź nasz nowy kanał na YouTube
Miłosz Marek
Więcej Wywiady
Ekstraklasa jest jak świetny serial. Co sezon emocje, barwni bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji
Ekstraklasa rośnie szybciej niż kiedykolwiek, a wraz z nią zmienia się sposób, w jaki kibice w Polsce i za granicą konsumują piłkę. Lepsze wyniki w Europie, większa frekwencja i rosnąca popularność treści tworzonych przez fanów sprawiają, że liga zyskuje nową widownię. O tym, jak wygląda ta zmiana i jak Ekstraklasa…