Aida Bella: Trzeba świadomie budować swoją markę
Co z rynkiem sponsoringu sportowego w Polsce w trakcie pandemii? Dlaczego rośnie on wolniej niż zakładali eksperci? Jak niszowe sporty powinny budować swoją pozycję? Między innymi o to zapytaliśmy Aidę Bellę, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego. https://youtu.be/yTRaje_ZsXQ Odwiedź nasz nowy kanał na YouTube
Co z rynkiem sponsoringu sportowego w Polsce w trakcie pandemii? Dlaczego rośnie on wolniej niż zakładali eksperci? Jak niszowe sporty powinny budować swoją pozycję? Między innymi o to zapytaliśmy Aidę Bellę, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.
https://youtu.be/yTRaje_ZsXQ
Odwiedź nasz nowy kanał na YouTube
Miłosz Marek
Więcej Wywiady
Jaki to był rok dla biegaczy? „Trzeba rozbić bańkę i zmienić sposób myślenia”
Marcin Dulnik jest zarówno teoretykiem, jak i praktykiem. Ukończył najważniejsze biegi na świecie, a o bieganiu często również pisze. Ekspert podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat rozwoju tej dyscypliny w naszym kraju. Rok 2025 był dobry, ale jak podkreśla Dulnik, jest jeszcze wiele do poprawy...