Absolwentka Wydziału Fizjoterapii na Wyższej Szkole Fizjoterapii przez 4 lata sprawowała funkcję prezesa KU AZS WSF. Prowadziła także własny klub fitness we Wrocławiu. Ze Ślęzą związana jest od października 2013 jako dyrektor działu marketingu.
– Funkcja prezesa w klubie sportowym w Polsce powierzona kobiecie to rzadkość. Dlaczego?
– Kobiety w Polsce coraz częściej piastują stanowiska kierownicze. Nie jest to nowa moda tylko naturalna kolej rzeczy. Kobiety są przedsiębiorcze, zorganizowane – łączą często wiele obowiązków prywatnych i zawodowych, a jednocześnie twarde i nieustępliwe co pomaga w biznesie.
– Od czego zacznie Pani swoją "kadencję"? Czy są obszary, które wymagają Pani szczególnej uwagi?
– Tauron Basket Liga Kobiet, III liga dolnośląsko-lubuska piłki nożnej, akademie dziecięce zrzeszające setki dzieci, sekcja bokserska – przy takim rozwoju Ślęzy Wrocław, obszarów działania jest wiele, tym bardziej, że klub ma historię bogatą w sukcesy i duże aspiracje na przyszłość. Priorytetem jednak jest zmiana sytuacji dotyczącej obiektów sportowych i naszej bezdomności. Poczyniliśmy stosowne kroki aby sprawa budowy własnego kompleksu sportowego zakończyła się sukcesem.
– Co prawda sezon piłkarzy i koszykarek niedawno się zakończył. Czy wiadomo jednak gdzie zagrają sportowcy Ślęzy w przyszłym sezonie?
– Sytuacja dotycząca obiektów, na których rozgrywać będziemy swoje mecze, nie jest jeszcze zamknięta, a oficjalne informacje dotyczące tego tematu zostaną ogłoszone na naszej stronie internetowej.
– Jakie będą "rządy" Katarzyny Ziobro?
– Ambicja i wola walki, którą wyniosłam z boiska, przyda się w pracy jaka mnie teraz czeka. Należę do osób, które każdą sprawę doprowadzają do końca. Słucham ludzi, ale gdy trzeba podjąć ważną decyzję – nie boję się tego. Taka też będzie moja kadencja: dynamiczna, skuteczna i prowadząca do rozwoju klubu.
– Dużo się mówi o poszukiwaniu przez Ślęzę partnerów chcących zaangażować się w klub. Czym mogłaby Pani zachęcić potencjalnych sponsorów?
– Nasze koszykarki mogą reklamować produkt każdej marki…od bułki do wiertarki! Młody, waleczny zespół Ślęzy Wrocław, występujący na parkietach TBLK, może być doskonałą wizytówką każdej firmy.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.