17.06.2013 06:44

Nie planujemy działań sponsoringowych w Polsce

Arabskie linie lotnicze Emirates to na chwilę obecną lider w dziedzinie sponsoringu sportowego, jeśli chodzi o podniebnych przewoźników. Jakie zdanie na temat polityki firmy ma Boutros Boutros - DSVP Corporate Communications?

Nie planujemy działań sponsoringowych w Polsce

\"\"
– Według większości badań, Emirates jest liderem wśród linii lotniczych w dziedzinie sponsoringu sportowego. Jakie cele przyświecają Grupie Emirates, w związku z nakładami na tę dziedzinę życia, liczonymi w milionach dolarów?

– Strategia sponsoringu sportowego Emirates jest prosta – chcemy wspierać te dyscypliny, które łączą ludzi na całym świecie. Dlatego szukamy różnorodnych, popularnych dyscyplin i drużyn, które funkcjonują ponad granicami państw i uosabiają nasze hasło "Hello Tomorrow". Celem akcji "Hello Tomorrow" jest ułatwienie ludziom wywodzącym się z różnych kultur czerpanie radości z wzajemnych kontaktów i przeżywanie nowych doświadczeń poprzez wspólne  pasje.

– Ulubioną dyscypliną – poza piłką nożną – jest tutaj tenis. Emirates przejmuje pod swoje skrzydła najważniejsze imprezy tenisowe – BNP Paribas Open, Rogers Cup, Barcelona Open. Dlaczego akurat ten sport znalazł się na liście priorytetów w kontekście sponsoringu?

– Tenis to globalny sport, który wymaga oddania i zaangażowania – to idealny wybór dla takiej marki jak Emirates. Jesteśmy dumnym sponsorem różnorodnych wydarzeń sportowych i kulturalnych. Każdy turniej i wydarzenie mają rzesze swoich wyjątkowych fanów. Poprzez sponsoring sportowy pokonujemy bariery kulturowe i jednoczymy ludzi z różnych środowisk, uczestnicząc w ich pasji i dzieląc ich zainteresowania.

Oprócz tenisa i piłki nożnej,  Emirates sponsoruje też takie dyscypliny, jak F1, krykiet, rugby, żeglarstwo, golf i jeździectwo.

– Prezes linii Emirates szejk, Ahmed bin Saeed Al Maktoum, stwierdził w ostatnim wywiadzie, że nie jest zainteresowany sponsoringiem tytularnym stadionów, tymczasem podobne umowy podpisane zostały z Arsenalem FC i obiektem do krykieta – Emirates Old Trafford.  Jak to w końcu z tymi nazwami jest? Można się spodziewać, że obiekt Realu – Santiago Bernabeu – może wkrótce zmienić nazwę?

– Linie Emirates nie mają żadnych planów związanych ze sponsoringiem stadionu Realu Madryt, Santiago Bernabeu.

– Czy istnieje szansa, aby na przestrzeni najbliższych miesięcy, Emirates weszło ze sponsoringiem sportowym na polski rynek?

– Nie planujemy w najbliższym czasie działań sponsoringowych w Polsce, ale jesteśmy otwarci na nowe, interesujące możliwości, które wsparłyby nas w osiąganiu celów biznesowych.

Rozmawiał Krzysztof Baranowski

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing