– Co rynek telekomunikacyjny widzi w polskiej piłce? Orange pakuje się w polski futbol śladem T-Mobile.
– Widzi to, co widzą miliony ludzi: najpopularniejszy sport, ściągający miliony przed telewizory setki tysięcy ludzi na trybuny coraz to nowocześniejszych stadionów. Można kpić z polskiej piłki, można mieć o niej surowe zdanie, ale warto pamiętać o wspaniałych tradycjach polskiego futbolu, nie można ignorować faktu, że wspólnie z Ukrainą organizujemy finały mistrzostw Europy w 2012. Futbol jest namiętnością, ulubioną rozrywką w wielu krajach, wreszcie dobrym biznesem. Dlaczego u nas ma być inaczej? Choć do europejskich standardów dochodzimy wolno i czasami bez konsekwencji.
– Jakie nadzieje wiąże Orange z inwestycją w I ligę?
– I liga to wielkie ośrodki miejskie: Szczecin, Poznań, Gdynia, Katowice czy Bydgoszcz., a także małe i maleńkie ośrodki, takie jak: Polkowice, Nieciecza, Stróże. Dobrze być z naszą marką wszędzie i w wielkim mieście i w miasteczku czy na wsi. Zamykanie się tylko w wielkich, silnych ośrodkach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków nie służy popularyzacji i promocji piłki. Chcemy udowodnić, że można dobrze i atrakcyjnie pokazać rozgrywki piłkarskie mniejszego kalibru.
– Brany jest pod uwagę sponsoring tytularny rozgrywek?
– Nie, na pewno nie.
– A niech Pan powie – pieniądze z tytułu praw telewizyjnych wpłyną na budżety klubów. Nie będą to jednak porażające kwoty. Możecie w ogóle być motorem napędowym rozgrywek?
– Nie skupiałbym się na finansach, bo historią pokazała, że nie wszystkie kluby np. w ekstraklasie potrafiły odpowiednio wykorzystać telewizyjne pieniądze. Ważniejsze dla nas, i mam nadzieję dla klubów, jest promowanie i popularyzowanie tych rozgrywek. Trochę jak w tym amerykańskim dowcipie: ,,Skoro cię nie ma w telewizji, to znaczy, że nie ma cię w ogóle, nic nie znaczysz.”
– Zaczynacie z dwoma meczami w kolejce. Będzie więcej?
– Tego nie możemy wykluczyć.
– A samo Orange planuje, wzorem T-Mobile, promocje dla kibiców drużyn występujących na zapleczu najwyższej klasy rozgrywkowej? Weźmy na przykład tańsze rozmowy z innymi kibicami?
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.