17.12.2025 08:23

PKO BP kluczowym partnerem Ekstraklasy. Bank mocno stawia na piłkarskie działania

PKO Bank Polski od sezonu 2019/2020 jest partnerem tytularnym rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy. Wieloletni, a zarazem jeden z najważniejszych partnerów ligi na różne sposoby angażuje się w piłkarskie działania. O nich opowiedział odpowiedzialny za kontrakt – Jakub Żulewski.

Udostępnij
PKO BP kluczowym partnerem Ekstraklasy. Bank mocno stawia na piłkarskie działania

PKO Bank Polski od sezonu 2019/2020 jest partnerem tytularnym rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy. Wieloletni, a zarazem jeden z najważniejszych partnerów ligi na różne sposoby angażuje się w piłkarskie działania. O nich opowiedział odpowiedzialny za kontrakt – Jakub Żulewski.

Bank już siedem lat temu zaangażował się we współpracę z naszą ligą. Minął rok i w 2019 roku stał się partnerem tytularnym Ekstraklasy. W tamtym okresie największe drużynowe rozgrywki w kraju znajdowały się w zupełnie innym miejscu niż teraz. Obecnie Polska będzie mieć pięć drużyn w europejskich pucharach, a kibicowska frekwencja zbliża się do europejskiej czołówki.

Sponsor poprzez partnerstwo tytularne chce dotrzeć z ofertą do nowych klientów zainteresowanych piłką nożną. Bank jest mocno utożsamiany z piłką nożną, a to też pomaga w relacjach z samymi klientami. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się oficjalna karta płatnicza PKO BP Ekstraklasy. Kibice wszystkich klubów mogą wybrać wzór swojego ulubionego zespołu i w ten sposób jednocześnie korzystać z usług banku i wspierać klub.

Piłka nożna to emocje i wspólnota, a my chcemy być blisko tej pasji. Dzięki partnerstwu z Ekstraklasą jesteśmy tam, gdzie są kibice. Oficjalna karta Ekstraklasy cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co pokazuje, że pomysł łączenia bankowości z kibicowaniem naprawdę działa – mówił Jakub Żulewski, menedżer ds. relacji strategicznych w PKO Banku Polskim.

Jeden z największych sponsorów ligi chce cały czas zwiększać świadomość partnerstwa tytularnego rozgrywek przez różnego rodzaju akcje promocyjne. Klienci za założenie konta otrzymywali vouchery do oficjalnych sklepów kibica klubów Ekstraklasy.

To jednak nie koniec marketingowych działań. Pod stadionami pojawiły się stoiska sprzedażowe banku. Kibic w drodze na mecz może zaznajomić się z produktami i usługami PKO Banku Polskiego, uzyskać cenne rady od pracowników, a także otrzymać piłkarskie gadżety. W grudniu bank pochwali się dużą kampanią internetową. W ten sposób będzie promować oficjalną kartę Ekstraklasy. Warto też wspomnieć o dziecięcych eskortach PKO Banku Polskiego, kolejnej zmianie wizerunków kart płatniczych i dużych planach związanych ze stuleciem Ekstraklasy, przypadającym na 2026 rok. Specjalne materiały dla „generacji Z” we współpracy z bankiem przygotowują popularni piłkarscy dziennikarze oraz influencerzy: Mateusz Święcicki, Tomasz Ćwiąkała czy Footroll.

Pierwszy raz wyszliśmy do kibiców m.in. ze stoiskami sprzedażowymi. Dzięki tej akcji klienci mogli wykorzystać vouchery na zakupy m.in. koszulek klubowych. Chcemy kontynuować te działania w rundzie wiosennej – podsumował Żulewski.

Udostępnij
Jakub Kłyszejko

Jakub Kłyszejko