12. Anna Szuszkiewicz – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Anna Szuszkiewicz zajęła 12. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". To ona stoi za rozwojem sponsoringu Wirtualnej Polski.

Sylwetka Anny Szuszkiewicz
Anna Szuszkiewicz znaczną część swojego zawodowego życia poświęciła Wirtualnej Polsce, gdzie obecnie trwa jej 17 rok pracy. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektorki Departamentu Marketingu B2B i Sponsoringu Wirtualna Polska Group. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku marketing i zarządzanie.
Zobacz: Miejsca 11.-20. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Anny Szuszkiewicz w 2024 roku
Wirtualna Polska utrzymała swoją pozycję na rynku mediów sportowych i kontynuowała swoje kluczowe współprace, jak np. z PGE Ekstraligą, gdzie wartość praw mediowych do transmisji spotkań wśród polskich lig zawodowych ustępuje wyłącznie piłkarskiej Ekstraklasie.
Pod koniec roku dołączyła do nowego zarządu spółki Wirtualne Media, gdzie została członkinią zarządu i szefową sprzedaży.
W minionym roku została nominowana do tytułu Lidera Sport Biznes Polska 2024. Kontynuowała swoje działania na rzecz promowania równości w sporcie, wspierając działania Komisji Kobiet Polskiego Związku Żeglarskiego.
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Miłosz Marek
Więcej Ranking Kobiet
„Kobiety są zmotywowane do pełnienia ról przywódczych w sporcie”
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Sportmarketing.pl opowiedziała o tym, co kobiety mogą wnieść do biznesu sportowego, o tym czy pań w sporcie jest mało w porównaniu do innych branż oraz o strategii marketingowej Energi S.A.



