24. Małgorzata Borkowska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Małgorzata Borkowska zajęła 24. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Rynek praw telewizyjnych nie ma przed nią tajemnic, a kluby PKO BP Ekstraklasy powinny być jej wdzięczne za skuteczność w działaniu.
Sylwetka Małgorzaty Borkowskiej
Małgorzata Borkowska sama o sobie pisze w serwisie LinkedIn, że w połowie jest „graczem zespołowym”, a w połowie „samotnym wilkiem”. Nie wiadomo, która cecha bierze górę kiedy przychodzi do negocjowania praw telewizyjnych piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy, ale wiadomo, że Małgorzata Borkowska skutecznie doradza zarządowi spółki zarządzającej najwyższą piłkarską klasą rozgrywkową w naszym kraju, bo pieniędzy w polskiej piłce jest coraz więcej. Może jest tak skuteczna, bo pracowała też dla dostarczycieli usług internetowych, takich jak Netia czy Orange, i wie, na czym zależy drugiej stronie?
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Małgorzaty Borkowskiej w ostatnim roku
Prawa do pokazywania Ekstraklasy obowiązują do 2027 roku i każdy, kolejny rok kontraktu Małgorzata Borkowska może sobie zapisać jako sukces. Umowa podpisana pomiędzy Ekstraklasą S.A. a Canal+ Polska obowiązuje do końca sezonu 2026/2027 i opiewa na zawrotną ponad 1,2 miliarda złotych, czyli ponad 300 milionów złotych co sezon. Polskie kluby mają coraz więcej pieniędzy, a dzięki temu mogą lepiej grać w europejskich pucharach (Jagiellonia Białystok i Legia Warszawa są na to najlepszymi dowodami).
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Łukasz Majchrzyk
Więcej Ranking Kobiet
„Kobiety są zmotywowane do pełnienia ról przywódczych w sporcie”
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Sportmarketing.pl opowiedziała o tym, co kobiety mogą wnieść do biznesu sportowego, o tym czy pań w sporcie jest mało w porównaniu do innych branż oraz o strategii marketingowej Energi S.A.