25. Izabela Karolczyk-Szafrańska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Izabela Karolczyk-Szafrańska zajęła 25. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". InPost to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm. To nie byłoby możliwe bez sprawnego marketingu i działań z obszaru sponsoringu sportowego.
Sylwetka Izabeli Karolczyk-Szafrańskiej
Można powiedzieć, że kariera Izabeli Karolczyk-Szafrańskiej jest doskonale przyprawiona i zbudowana z dobrze dobranych składników. Zaczynała ją w firmie Kamis, skąd przeniosła się do Bakalland, a potem sieci kin Cinema City. Wreszcie przyszedł czas na największe wyzwanie, czyli budowanie marki InPost.
Dzisiaj paczkomaty są znane nie tylko w Polsce, ale zdobywają też europejskie rynki. Bardzo pomaga w tym wykorzystywanie sportu, a partnerzy są starannie dobierani. Na czele są oczywiście reprezentacja Polski w piłce nożnej oraz brązowa medalistka Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w biegu na 400 metrów Natalia Bukowiecka. Wśród podmiotów wspieranych przez InPost nie brakuje też uznanych sportowych marek międzynarodowych, jak kluby piłkarskie Newcastle United i Atletico Madryt czy najsłynniejszy wyścig kolarski na świecie – Tour de France.
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Izabeli Karolczyk-Szafrańskiej w ostatnim roku
Szerokim echem odbiło się podpisanie przez InPost umowy z Atletico Madryt, jednego z najlepszych europejskich klubów, etatowego uczestnika Ligi Mistrzów. InPost mocno wchodzi na hiszpański rynek – ma tam już ponad osiem tysięcy punktów odbioru OOH. Rok 2024 to także ro przedłużenia umowy z Polskiem Związkiem Piłki Nożnej.
Izabela Karolczyk-Szafrańska jest też mocno obecna w serwisie LinkedIn, gdzie obserwuje ją ponad 10 600 użytkowników.
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Łukasz Majchrzyk
Więcej Ranking Kobiet
„Kobiety są zmotywowane do pełnienia ról przywódczych w sporcie”
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Sportmarketing.pl opowiedziała o tym, co kobiety mogą wnieść do biznesu sportowego, o tym czy pań w sporcie jest mało w porównaniu do innych branż oraz o strategii marketingowej Energi S.A.