21. Magdalena Marszałkowska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Zna branże marketingu i public relations od podszewki. Przez wiele lat pracowała w instytucjach samorządowych i międzynarodowych korporacjach, stworzyła też własną firmę.
Sylwetka Magdaleny Marszałkowskiej
Magdalena Marszałkowska wie, jak budować prestiż marki. Przez wiele lat pracowała nad tym dla Malborka. Miasto jest znane z zamku, będącego ważnym elementem polskiej historii, ale to przecież nie jedyne jego zalety. Ponadto Marszałkowska pracowała przy kampanii promocyjnej Miss Polonia 2011 (zakończonej wygraną pochodzącej z Malborka Marceliny Zawadzkiej) i kampanią promocyjną Agnieszki Cegielskiej ( zakończonej wygraną 3 nagród Telekamery TV).
Blisko osiem lat pracowała w międzynarodowej firmie Swarovski i zarządzała dla niej komunikacją w wielu krajach. Rozpoczynała w tej korporacji pracę jako marketing, PR & events manager, następnie w Swarovski Global Business Services odpowiadała za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, marketing, PR i employer branding.
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Magdaleny Marszałkowskiej w ostatnim roku
W 2024 roku została Dyrektorką Departamentu Marketingu w spółce Energa (grupa Orlen), jednego z największych mecenasów polskiego sportu. Koncern w głównej mierze sponsoruje kluby z północy Polski, mowa tu m.in.: o piłkarskiej Arce Gdynia, koszykarskich Treflu Sopot oraz Energa Icon Sea Czarni Słupsk, siatkarskim Indykpolu AZS Olsztyn, szczypiornistkach MMTS Kwidzyn czy rugbistach Ogniwa Sopot. Wśród inicjatyw wpieranych przez Energę są także regaty Energa Nord Cup Gdańsk czy bieg masowy Energa Maraton Gdańsk. Na początku 2025 roku Magdalena Marszałkowska dołączyła do Rady Programowej Sport Biznes Polska.
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Łukasz Majchrzyk
Więcej Ranking Kobiet
„Kobiety są zmotywowane do pełnienia ról przywódczych w sporcie”
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Sportmarketing.pl opowiedziała o tym, co kobiety mogą wnieść do biznesu sportowego, o tym czy pań w sporcie jest mało w porównaniu do innych branż oraz o strategii marketingowej Energi S.A.