Patronat medialny

ESG w innych dyscyplinach sportu. "Warto czynić dobro"
Patronat medialny

ESG w innych dyscyplinach sportu. „Warto czynić dobro”

Redakcja Sport Marketing
"50 procent osób z niepełnosprawnościami nigdy nie było na meczu piłkarskim"
Patronat medialny

„50 procent osób z niepełnosprawnościami nigdy nie było na meczu piłkarskim”

Redakcja Sport Marketing
Jak UEFA patrzy na zrównoważony rozwój? "Euro 2024 ma być punktem odniesienia"
Patronat medialny

Jak UEFA patrzy na zrównoważony rozwój? „Euro 2024 ma być punktem odniesienia”

Redakcja Sport Marketing
PZPN opowiedział o strategii ESG. "Środki finansowe nie zawsze są konieczne"
Patronat medialny

PZPN opowiedział o strategii ESG. „Środki finansowe nie zawsze są konieczne”

Redakcja Sport Marketing
Dyrektor marketingu BVB: wiemy, kim jesteśmy i to jest naszą siłą
Wywiady

Dyrektor marketingu BVB: wiemy, kim jesteśmy i to jest naszą siłą [WYWIAD]

Łukasz Majchrzyk
Legia Sport Business Programme: o żołądek kibica trzeba zadbać
Patronat medialny

Legia Sport Business Programme: o żołądek kibica trzeba zadbać

Łukasz Majchrzyk
Anna Kiełbasińska: musimy zmienić mentalność trenerską [WYWIAD]
Wywiady

Anna Kiełbasińska: musimy zmienić mentalność trenerską [WYWIAD]

Jakub Kłyszejko
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: bezpieczeństwo, technologia i społeczna odpowiedzialność
Eventy

Kongres Polska Moc Biznesu 2024: bezpieczeństwo, technologia i społeczna odpowiedzialność

Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl partnerem medialnym Kongresu Społeczno-Gospodarczego Polska Moc Biznesu
Patronat medialny

SportMarketing.pl partnerem medialnym Kongresu Społeczno-Gospodarczego Polska Moc Biznesu

Redakcja Sport Marketing
Legia Sport Business Programme: dzień meczowy zapięty na ostatni guzik
Eventy

Legia Sport Business Programme: dzień meczowy zapięty na ostatni guzik

Łukasz Majchrzyk