09.05.2025 12:08

New Balance sponsorem technicznym Atalanty Bergamo

Marka New Balance rozpocznie od startu następnego sezonu długoterminowaną współpracę z Atalantą BC jako partner włoskiego klubu.

New Balance sponsorem technicznym Atalanty Bergamo
Autor zdjęcia: New Balance

W ramach współpracy z klubem Serie A, New Balance będzie odpowiadać za kompleksowe przygotowanie – strojów meczowych, wyposażenia treningowego, sprzętu. Dodatkowo marka ma realizować wspólnie z klubem działania marketingowe i inicjatywy społeczne, które będą skierowane do kibiców Atalanty.

Motto New Balance

Atalanta to klub głęboko zakorzeniony w społeczności Bergamo, otoczony oddanym gronem lokalnych fanów. Jego zaangażowanie w rozwój młodzieży poprzez akademię piłkarską doskonale wpisuje się w misję New Balance, jaką jest inwestowanie w społeczność i „zmienianie gry na lepsze”.

New Balance z ogromnym entuzjazmem rozpoczyna współpracę z Atalantą B.C. – klubem, który uosabia ducha włoskiego futbolu poprzez innowacyjne podejście i silne powiązania z lokalną społecznością w Bergamo. To partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w rozwój piłki nożnej na całym świecie i łączy nas z klubem, który rozumie nasze wartości związane z rzemiosłem i wspólnotą. Wspólnie oddamy hołd historii Atalanty B.C., tworząc nowoczesne wzornictwo i sprzęt spełniający wymagania współczesnego futbolu. Nie możemy się doczekać tego, co przed nami – mówi Andrew McGarty, globalny dyrektor marketingu sportowego ds. piłki nożnej w New Balance.

Klub z renomą

Założona w 1907 roku w Bergamo Atalanta B.C. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych włoskich klubów. Do Serie A awansowała w 1937 roku. Klub zdobył Puchar Włoch w 1963 roku, a w 2024 roku triumfował w Lidze Europy UEFA. Czterokrotnie kwalifikował się do Ligi Mistrzów, docierając do ćwierćfinału w 2020 roku i na stałe zapisując się w gronie europejskiej elity.

Atalanta B.C. z radością rozpoczyna współpracę z New Balance – marką, której nie trzeba przedstawiać. Obecna na rynku od ponad wieku, rozpoznawalna na całym świecie, stanowi lidera w swojej branży. Wierzymy, że to partnerstwo przyniesie sukces obu stronom, ponieważ opiera się na wspólnych, fundamentalnych wartościach – komentuje Luca Percassi, dyrektor generalny Atalanty B.C.

W ramach umowy produkty Atalanty B.C. będą dostępne w sprzedaży w globalnej sieci
sklepów New Balance.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing