03.10.2025 00:51

Karol Szumlicz obejmuje stanowisko Head of Digital Sport w CANAL+

Z początkiem października Karol Szumlicz objął nowo utworzone stanowisko Head of Digital Sport w CANAL+ Polska. Do tej pory pełnił funkcję Sport Online Content Managera, odpowiadając za rozwój strategii i treści sportowych w mediach społecznościowych CANAL+ Sport. Z firmą jest związany od 5 lat.

We wtorek i środę (22 i 23 października) na antenach Canal+ można będzie oglądać wszystkie spotkania 3. kolejki fazy ligowej Ligi Mistrzów. Tradycyjnie stacja pokaże też kilka magazynów związanych z UEFA Champions League: „Piłkarski Młyn”, „Champions Club” czy „Magazyn Skrótów”.
Autor zdjęcia: Canal+

Przez ostatnie lata Karol Szumlicz odpowiadał m.in. za rozwój zespołu Digital Sport, przygotowanie i wdrażanie strategii dla kanałów społecznościowych (w tym CANAL+ SPORT i SPEEDWAY), a także za zarządzanie ramówką kanału YouTube CANAL+ SPORT.  Wspólnie z zespołem realizował również projekty wspierające nowo pozyskane prawa – m.in. UEFA Champions League, Premier League czy KSW.

Na nowym stanowisku będzie nadal odpowiedzialny za rozwój sportowych social mediów CANAL+ oraz dodatkowo za zwiększanie przychodów z treści w social mediach, skuteczniejsze pozyskiwanie subskrypcji w obszarze digital, budowanie synergii z influencerami i prowadzenie niestandardowych akcji promocyjnych w kanałach społecznościowych.

Utworzenie stanowiska Head of Digital Sport to kolejny krok w realizacji naszej strategii marketingowej, w której kluczowe znaczenie mają efektywność i analiza danych. Media społecznościowe chcemy traktować nie tylko jako narzędzie komunikacji, ale również jako realne wsparcie sprzedaży i akwizycji użytkowników. Z tego powodu chcemy mocniej stawiać na monetyzację treści, pozyskiwanie subskrypcji i współpracę z influencerami. Jestem przekonana, że Karol będzie doskonałym liderem tego procesu w obszarze sportu – mówi Patrycja Orłowska, Social and New Media Director w CANAL+ Polska.

W ostatnich latach razem z zespołem udowodniliśmy, że media społecznościowe CANAL+ mogą być atrakcyjnym miejscem dla użytkowników i realnym wsparciem dla biznesu telewizyjnego oraz streamingu. Regularnie bijemy rekordy zaangażowania i zasięgów, a w kolejnych miesiącach chcemy jeszcze mocniej rozwijać współpracę z influencerami oraz realizować działania promocyjno-wizerunkowe, które będą nie tylko budowały przywiązanie do naszej marki, ale przełożą się również mocniej na akwizycję nowych klientów – mówi Karol Szumlicz, Head of Digital Sport w CANAL+ Polska.

Profile CANAL+ SPORT na Facebooku, TikToku oraz YouTube należą dziś do ścisłej czołówki polskich mediów pod względem liczby wyświetleń i zaangażowania użytkowników. CANAL+ SPORT konsekwentnie buduje swoją obecność w digitalu także na Instagramie i X, docierając z unikalnymi treściami do szerokiego grona fanów sportu.

źródło: CANAL+Media

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing