04.08.2025 12:13

Sukces Tetryków na Patronite. Mnóstwo patronów

Leszek Milewski i Jakub Olkiewicz kilka dni temu pożegnali się z portalem Goal.pl, który zrezygnował z dalszej publikacji treści wideo. Teraz tworzą własny kanał, w którym będą kontynuować to, czym do tej pory się zajmowali.

Sukces Tetryków na Patronite. Mnóstwo patronów
Autor zdjęcia: Tetrycy

Tetrycy, czyli kultowy program prowadzony przez Leszka Milewskiego i Jakuba Olkiewicza, zniknął z ramówki kanału Goal pl na YouTube. Ideą programu było komentowanie rzeczywistości piłkarskiej w Polsce z przymrużeniem oka i poczuciem humoru.

Tysiące patronów i złotych

W poniedziałek rano (4 sierpnia) kanał Tetryków ma 1989 patronów, a wpłaty, których ci patroni dokonali, wynoszą już 41 480złhttps://patronite.pl/tetrycy/posts (link do zbiórki).

Nie byliśmy przekonani, bo myśleliśmy, że to za dużo. Że wystarczy, że już nas oglądacie – czy tam słuchacie – w czasach, kiedy dostępne jest w każdej chwili wszystko. A wszystko to dość dużo. Wszystko stanowi dość mocną konkurencję. A jednak wybieracie nas. O więcej prosić nie można. Ale pod czwartkowym QA jasne stało się, że postąpiliśmy wbrew waszej woli. W zasadzie powiemy szczerze: spodziewaliśmy się, że niektórzy z was będą nas namawiać mimo tego, co powiemy. Ale nie spodziewaliśmy się masowego, frontalnego ataku 80% komentarzy dotyczących patronajt. No dobrze. To dajmy temu szansę. Witajcie i dzięki za cokolwiek. Dzięki nawet za nic, jak ktoś tylko wszedł przypadkiem, ofuknął niesmakiem i wyszedł – dzięki!” – napisali Leszek Milewski i Jakub Olkiewicz w serwisie Patronite.

Tajemnica sukcesu

Sukces zbiórki tych dziennikarzy pokazuje, że stworzyli markę osobistą i teraz, mimo że redakcja się z nimi rozstała, mogą tworzyć treści wideo na własną rękę, nie będąc uzależnionymi od redakcji. Prawdopodobnie to, że zbiórka cieszy się takim powodzeniem, wynika z faktu, iż kibice, pasjonujący się polską piłką klubową, oczekują tego typu treści – nie do końca poważnych, prześmiewczych, z dygresjami.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing