25.07.2025 08:32

„Super Express” z nowym internetowym serwisem sportowym. Sporo nowinek

„Super Express” (Grupa ZPR Media) uruchomił nowy internetowy serwis sportowy pod subdomeną supersport.se.pl w nowoczesnym designie i jeszcze lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych.

„Super Express” z nowym internetowym serwisem sportowym. Sporo nowinek
Autor zdjęcia: supersport.se.pl

Serwis supersport.se.pl ma nową architekturę opartą na szczegółowej analizie SEO, a do użytku redakcji zostały oddane nowe narzędzia wydawnicze, które pozwalają dziennikarzom na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie treścią. W przygotowanie nowego serwisu zaangażowane były dwa zespoły programistyczne Grupy ZPR Media kierowane przez Jarosława Kuleszę i Przemysława Trubalskiego w roli Product Ownerów oraz Bartosza
Ziuzię i Mateusza Portkę w roli liderów technicznych. W pracach uczestniczyli także Radosław Malinowski z działu UX i zespół SEO, którzy zadbali, by nowy serwis był nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale też funkcjonalny, intuicyjny i dobrze zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek.

Serwis supersport.se.pl dostarcza bieżące informacje ze wszystkich najpopularniejszych dziedzin sportowych w Polsce. Dział sportowy „Super Expressu” znany jest ze swojej specjalizacji w takich dziedzinach jak piłka nożna, siatkówka, tenis czy sporty walki (m.in. boks i MMA). Skupiamy się na dostarczaniu nie tylko wyników i relacji z wydarzeń sportowych, ale opisywaniu ważnych aspektów związanych ze sportem, stawiamy na autorskie newsy, teksty, analizy, niedostępne w innych serwisach. Całość uzupełnia sekcja „Sport po godzinach” z plotkami i informacjami z życia sportowców, ich prywatnymi zwierzeniami czy niepublikowanymi nigdzie wcześniej zdjęciami. Wiele artykułów uzupełniają rozbudowane galerie zdjęć. Nowy serwis oparty jest o nowe narzędzia wydawnicze stworzone przez zespoły technologiczne Grupy ZPR Media, które pozwolają redakcji na szybszą i prostszą publikację materiałów, a czytelnikom na łatwiejsze odnajdywanie treści m.in. w wyszukiwarkach – mówi w rozmowie ze SportMarketing.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR Manager Grupy ZPR Media.

Graficzne zmiany

Za koncepcję nowej szaty graficznej oraz spójność wizualną projektu odpowiada dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski.

Serwis supersport.se.pl dostarcza informacje ze wszystkich najpopularniejszych w naszym kraju dyscyplin sportowych w klarownym, świeżym układzie. Stawiamy na ekskluzywne newsy dostępne tylko u nas, autorskie analizy, profesjonalne relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych, ale mamy też sekcję z tematami lżejszymi, lifestylowymi, z ciekawostkami na co dzień niedostępnymi dla kibiców – mówi Przemysław Ofiara, szef redakcji sportowej „Super Expressu”.

Sport w internecie rozwija się w zawrotnym tempie, dlatego i my zmieniamy nasz serwis, uruchamiamy go pod nową subdomeną w innowacyjnym wydaniu. Nadal dostarczać będziemy sprawdzone informacje i autorskie treści z najważniejszych i najpopularniejszych dyscyplin między innymi piłki nożnej, tenisa, siatkówki czy sportów walki, w których nasz dziennik szczególnie się specjalizuje i oferuje najobszerniejsze i najbardziej rozbudowane relacje dodaje Jarosław Sulikowski, zastępca redaktora naczelnego „Super Expressu”.

Wyjątkowy content

Oprócz uruchomienia nowego serwisu sportowego, na stronie głównej se.pl pojawiła się też nowa sekcja „Sport po godzinach”, gdzie publikowane są lżejsze newsy o gwiazdach polskiego i światowego sportu, ich życiu prywatnym, osobiste zwierzenia i wyznania oraz nigdzie wcześniej niepublikowane zdjęcia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing