Robert Lewandowski wystąpił w sesji Boss Eyewear
Robert Lewandowski jest ambasadorem reklamowym okularów Boss Eyewear (produkowanych przez firmę Safilo). Właśnie wystąpił w kolejnej reklamie.
Ta współpraca obejmuje promowanie okularów na kilku rynkach. A zatem już wiadomo, że Robert Lewandowski dostał zadanie reklamowania okularów Boss Eyewear w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Platforma #BeYourOwnBOSS stawia sprawę jasno. Zachęca do życia na własnych zasadach, a za kluczowe cechy uznaje odwagę, autentyczność i niesztampowy styl. Dlatego wizerunek Roberta Lewandowskiego, jednego z najbardziej cenionych napastników na świecie, jest wykorzystywany w kolejnych kampaniach. Ponieważ Polak dał się poznać jako piłkarz robiący użytek z siły czy precyzji, wpisuje się w filozofię BOSS EYEWEAR.
– Cieszę się, że dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii – powiedział Robert Lewandowski po rozpoczęciu współpracy.
I dodał:
– Współpraca z BOSS EYEWEAR to dla mnie naturalny wybór. Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia. Kolekcja okularów na sezon wiosna/lato 2025 odzwierciedla mój styl: nowoczesny, wyrazisty i ponadczasowy.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.