Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Marketing Marketingowe podsumowanie października w PKO BP Ekstraklasie
30.10.2025 13:10

Marketingowe podsumowanie października w PKO BP Ekstraklasie

Rozgrywki PKO BP Ekstraklasy zaczynają się rozkręcać. Polskie drużyny są już także w grze na arenie międzynarodowej, a na krajowym podwórku dzieje się sporo w sferze marketingu.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Redakcja Sport Marketing
Udostępnij
Marketingowe podsumowanie października w PKO BP Ekstraklasie
Autor zdjęcia: Lech Poznań

Pamięć o seniorach

3 października o g. 20:30 Pogoń Szczecin zmierzyła się w ramach 11. kolejki PKO BP Ekstraklasy na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera z Piastem Gliwice. Na to spotkanie nie obowiązywała Eskorta Dziecięca w dotychczasowej formule. Przy okazji najbliższego meczu z Piastem Gliwice Pogoń przeprowadziła eskortę we współpracy z Fundacją Przyszłość Pokoleń i miejsca w niej były zarezerwowane dla seniorów.

Przy okazji najbliższego meczu z Piastem Gliwice eskortę przeprowadzimy we współpracy z Fundacją Przyszłość Pokoleń i miejsca w niej będą zarezerwowane dla Seniorów 🤝

Celem akcji jest wyróżnienie najbardziej aktywnych, podziękowanie im za działania społeczne oraz pokazanie, że… pic.twitter.com/315qYn9IRs

— Pogoń Szczecin (@PogonSzczecin) September 29, 2025

Fundacja Przyszłość Pokoleń powstała w 2014 roku. Od blisko dekady prowadzi działania dedykowane seniorom. W ciągu tego czasu zrealizowała 430 szkoleń z zakresu bezpieczeństwa prawnego i umiejętności cyfrowych, w których trakcie przeszkoliła ponad 6500 osób starszych z terenu 7 województw, a także udzielono 1000 porad prawnych i niemal 500 konsultacji cyfrowych. Fundacja prowadzi również kampanie edukacyjne skierowane do osób starszych, a także własne medium obywatelskie www.tojasenior.pl. 

Wyzwanie w szczytnym celu

W Szczecinie odbyła się kolejna odsłona akcji „Kilometry na Pomoc”, organizowanej przez zondacrypto – partnera kluczowego Pogoni Szczecin. Wspólnie z kibicami, zawodnikami i mieszkańcami miasta udało się „wykręcić” 1201 kilometrów, które zamieniono na 12 010 tokenów ZND przekazanych na zakup systemów pozycjonowania NEOBED dla wcześniaków i noworodków w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 2 PUM w Szczecinie.

Seria „Kilometry na Pomoc” została zapoczątkowana latem podczas Tour de Pologne i już
wtedy spotkała się z pozytywnym odzewem – kibice w pięciu lokalizacjach wykręcili kilometry, które przełożyły się na ponad 30 000 zł w tokenach ZND przekazanych na rzecz Fundacji Avalon.

Król Ishak jak malowany! Lech, Superbet i MPK Poznań upamiętniają mistrzostwo Polski

Poznań żyje Kolejorzem. Lech dla wielu mieszkańców stolicy Wielkopolski jest symbolem jedności, dumy i lokalnej tożsamości. Teraz wspólna pasja kibiców, klubu, Superbet – sponsora strategicznego Lecha Poznań – oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego przybrała wyjątkową formę. W centrum Poznania powstał mural, który upamiętnia zdobycie mistrzostwa Polski w sezonie 2024/25 i ma zostać z mieszkańcami na lata.​

Mural upamiętniający wywalczenie mistrzostwa Polski w sezonie 2024/25 oraz zdobywcę stu bramek dla Kolejorza – Mikaela Ishaka w końcu oficjalnie odsłonięty 👑🥰 Niech zostanie z nami na długie lata!

🤝 @SuperbetPL, @mpkpoznan, Miasto Poznań, Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz pic.twitter.com/Zueb8H9DlZ

— Lech Poznań (@LechPoznan) October 9, 2025

Kapitan Kolejorza, Mikael Ishak, został uhonorowany na muralu nieprzypadkowo. To on w ostatnich sezonach był jednym z najważniejszych piłkarzy Lecha, zdobył już ponad sto bramek i wielokrotnie prowadził drużynę do zwycięstw. Bez jego skuteczności, charakteru oraz zaangażowania droga po mistrzostwo w 2025 roku byłaby znacznie trudniejsza. Dla kibiców stał się nie tylko liderem na boisku, ale także symbolem waleczności i przywiązania do niebiesko-białych barw.

Stadion Radomiaka w grze EA FC 26. Klub postarał się o aktualną wersję

Stadion im. Braci Czachorów, czyli obiekt Radomiaka, który jest stadionem miejskim zlokalizowanym w Radomiu to dobrze znane miejsce fanom polskiej piłki ligowej. Teraz na Mazowszu przyjęto z satysfakcją to, że właśnie ten stadion znajdzie się w popularnej grze.

Mamy dobrą wiadomość dla fanów EA FC 26!

Na naszą prośbę, od ostatniej aktualizacji w grze znajdziecie zaktualizowany stadion przypisany do naszej drużyny – zdecydowanie bardziej przypominający obiekt przy Struga 63 😎

Sprawdźcie sami!@easportsfcpl, dziękujemy za współpracę!… pic.twitter.com/s6vHvchaLw

— Radomiak Radom (@Radomiak_Radom) October 9, 2025

Klub zwrócił się z prośbą do twórców gry EA FC 26. Chodziło o aktualizację stadionu przypisywanego do tej drużyny, który teraz zdecydowanie bardziej przypomina obiekt przy Struga 63. Przypomnijmy, że na tym stadionie wciąż trwają prace mające na celu zwiększenie pojemności obiektu i podniesienie komfortu oglądania spotkań z perspektywy kibiców.

Limitowana koszulka Lecha Poznań. Nieprzypadkowe złoto

Złoty sztandar, obecny w Lechu Poznań od końcówki lat 50., był świadkiem najważniejszych chwil w historii klubu – wielkich zwycięstw, ale zwłaszcza wszystkich trofeów wywalczonych przez Kolejorza. Teraz jego ponadczasowy motyw powraca – jako inspiracja do stworzenia limitowanej koszulki, będącej hołdem dla klubowego dziedzictwa. Można rzec krótko: „Ale złoto!”.

"Ale złoto!" 😍

Limitowana czwarta koszulka meczowa na sezon 2025/26 zainspirowana sztandarem Kolejorza jest już dostępna! pic.twitter.com/z4mrpkUfTp

— Lech Poznań (@LechPoznan) October 10, 2025

Klubowy sztandar można oglądać w Muzeum Lecha. Jego historia datuje się na drugą połowę lat 50. Niezwykle ważne wydarzenie nastąpiło 16 stycznia 1957 roku. Wtedy na spotkaniu klubowi nadano obowiązującą do dziś nazwę Lech.

Złote koszulki Lecha Poznań robią furorę. „Chcieliśmy podkreślić tradycję i tożsamość klubu”

Korona skorzystała na głosach… obywateli. Wyjątkowy rodzaj wsparcia

Wyjątkowe wsparcie od miasta uzyskała Korona Kielce, a właściwie miejski stadion. Kibice klubu zgłosili do Kieleckiego Budżetu Obywatelskiego wniosek „Żółto-czerwona Arena dla każdego” i wywalczyli wymianę wszystkich starych, szarych krzesełek na nowe w barwach drużyny i miasta.

MAAAAAAAAMY TO!!!!!!!
Projekt "Żółto-czerwona arena dla każdego" uzyskał 3490 głosów i został zakwalifikowany do realizacji! Oznacza to że krzesełka na stadionie BĘDĄ WYMIENIONE!
Wielkie podziękowania dla każdego głosującego, zaangażowanego w promocję projektu! Daliśmy radę!… pic.twitter.com/qp0UfjrsM4

— Koronny Licznik (@KoronnyLicznik) October 16, 2025

To nie pierwszy raz, kiedy Korona korzysta na KBO. Już kilka lata temu, w 2022 roku, stadion zyskał żółto-czerwone krzesełka na trybunie „telewizyjnej” – tej którą widać najczęściej podczas transmisji meczów. Teraz fani postanowili pójść za ciosem i ponownie złożyli wniosek, tym razem rozciągając go na cały stadion.

Adyen i Legia Warszawa grają do jednej bramki – nowoczesne płatności, większa wygoda dla kibiców

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, nawiązała strategiczne partnerstwo z Legią Warszawa. Dzięki tej współpracy kibice zyskają prostsze, szybsze i bezpieczne płatności na każdym etapie kontaktu z klubem – od biletów, catering na stadionie, po zakupy w sklepie internetowym i personalizowane oferty.

Współpraca obejmuje cały klubowy ekosystem płatności – od sklepu internetowego i Legia FanStore, przez Legia Park, po punkty gastronomiczne i parkingi. Kibice zapłacą tak, jak im najwygodniej – kartą, telefonem lub zegarkiem. Kibice Legii będą mogli korzystać z większej liczby metod płatności – także mobilnych i międzynarodowych – oraz z szybszego i bezpiecznego procesu zakupowego. Partnerstwo to kolejny krok Legii Warszawa w realizacji długoterminowej strategii, która wykracza poza wyniki sportowe. Klub z Łazienkowskiej inwestuje w nowoczesną infrastrukturę i rozwiązania, które budują doświadczenia meczowe na najwyższym poziomie.

Rak piersi – Jagiellonia przypomina

Przed meczem z Arką Gdynia Żółto-Czerwoni pozowali do zdjęcia z różową wstążką – międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi.

Przed #JAGARK (4:0) Żółto-Czerwoni zapozowali do zdjęcia z różową wstążką – międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi 🩷.

Akcja ma celu propagowanie świadomości o zagrożeniach związanych z rakiem piersi oraz profilaktykę tego nowotworu 🤞. Pamiętajcie drogie Panie – im… pic.twitter.com/hxnTCeq6Ir

— Jagiellonia Białystok (@Jagiellonia1920) October 21, 2025

Akcja ma celu propagowanie świadomości o zagrożeniach związanych z rakiem piersi oraz profilaktykę tego nowotworu. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet. Szczyt jego występowania przypada na przedział wiekowy 45 – 74 lata.

Lifting autokaru Medalików

13 października 2025 roku Raków Częstochowa zaprezentował swój autokar, który przeszedł lifting.

Lifting autokaru 🚌✅

Zobaczcie, jak prezentuje się nasz autokar w nowej odsłonie!

Jak Wam się podoba? 😎 pic.twitter.com/C0OLgW80IV

— Raków Częstochowa (@Rakow1921) October 13, 2025

Miedziowy Znicz

Wszystkich kibiców Zagłębia Lubin klub zachęca do wsparcia akcji Miedziowy Znicz – jednego ze sztandarowych projektów stowarzyszenia Muzeum Zagłębia Lubin.

Wszystkich kibiców Miedziowych zachęcamy do wsparcia akcji Miedziowy Znicz – jednego ze sztandarowych projektów stowarzyszenia Muzeum Zagłębia Lubin.

Msza Święta będąca podsumowaniem całego przedsięwzięcia odbędzie się 7 listopada o godzinie 17:00 w Kościele na Starym Lubinie.… pic.twitter.com/uUjeCqzJcg

— Zagłębie Lubin (@ZaglebieLubin) October 22, 2025

Msza Święta będąca podsumowaniem całego przedsięwzięcia odbędzie się 7 listopada o godzinie 17:00 w Kościele na Starym Lubinie.

Błyskotliwa „szpilka” Legii w SM. Młodzi kibice nawiązali do finału Pucharu Polski

Legia Warszawa trafiła na Pogoń Szczecin w 1/16 finału STS Pucharu Polski. Do konfrontacji tych drużyn doszło już w tegorocznym finale rozgrywek na PGE Narodowym. Wówczas warszawska drużyna pokonała ekipę ze Szczecina 4:3, a teraz w social mediach stołecznego klubu pojawiło się kąśliwe nawiązanie do tamtego wydarzenia.

To był 2 maja… Pamiętacie?

W czwartek rozpocznijmy kolejny pucharowy rozdział 🔜 🏆

WSZYSCY NA MECZ ➡️ https://t.co/uzaskZgk9d pic.twitter.com/7KsMaJ6JPz

— Legia Warszawa 🏆 (@LegiaWarszawa) October 28, 2025

Trzeba przyznać, że najmłodsi kibice wykazali się sporymi umiejętnościami aktorskimi.

Jagiellonia Białystok Korona Kielce Lech Poznań pilka.nozna PKO BP Ekstraklasa Pogoń Szczecin radomiak Raków Częstochowa Zagłębie Lubin
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Marketing

Ze świata

LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem

Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem. Redakcja Sport Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Górnik Zabrze kultywuje barbórkowe tradycje
Z kraju Górnik Zabrze kultywuje barbórkowe tradycje Redakcja Sport Marketing
Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej
Ze świata Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej Redakcja Sport Marketing
Angelika Głuszek, Digital Marketing Manager & Social Media Coordinator w Ekstraklasa SA
Wywiady Ekstraklasa jest jak świetny serial. Co sezon emocje, barwni bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji Joachim Stelmach
Bilans Sportu – cykl Łukasza Strzeleckiego
Bilans Sportu | Łukasz Strzelecki Bilans Sportu | Łukasz Strzelecki #5. Jak naprawdę rozwijała się infrastruktura sportowa w Polsce w latach 2024–2025? Łukasz Strzelecki

SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}