Kibicujesz? „Znaczy, że chcesz” – 4F wspiera polskich siatkarzy
Marka 4F aktywnie wspiera siatkarzy w drodze po medal mistrzostw świata. A poprzez nową kampanię OOH – „Kibicujesz? Znaczy, że chcesz” – obecna jest na wielkoformatowych nośnikach w całym kraju. Jako sponsor techniczny polskiej siatkówki 4F oferuje kibicom repliki koszulek meczowych z opcją personalizacji.
Marka 4F rozpoczęła w tym roku współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (PZPS). Jako partner techniczny polskiej siatkówki, 4F zaopatruje w stroje treningowe oraz meczowe wszystkie kadry seniorskie i młodzieżowe. W strojach 4F, kobiece i męskie, seniorskie i młodzieżowe reprezentacje Polski wywalczyły już w tym sezonie siedem medali w międzynarodowych rozgrywkach, co stanowi ogromny powód do dumy zarówno dla PZPS, jak i dla marki 4F.
Repliki siatkarskich koszulek meczowych
Sukcesy siatkarek i siatkarzy przekładają się na entuzjazm kibiców. Odzwierciedleniem tego jest rosnące zainteresowanie replikami koszulek meczowych. Do tej pory sprzedano ponad 6,5 tys. sztuk, z czego 2,3 tys. zostało spersonalizowanych. Repliki, tak samo jak oficjalne stroje reprezentacji, zostały zaprojektowane i uszyte w Polsce. Wzór koszulek łączy motyw orlego skrzydła i siatki, tworząc dynamiczną kompozycję.
Produkty dostępne są w trzech wariantach kolorystycznych: białym, czerwonym i zielonym. Kibice mogą kupić je w wybranych salonach stacjonarnych 4F, na stronie 4f.com.pl oraz w aplikacji 4F. Opcja personalizacji pozwala na umieszczenie własnego imienia, nazwiska, pseudonimu lub nazwiska ulubionego siatkarza wraz z numerem. Napis pojawia się na plecach, a numer – z przodu i z tyłu koszulki.
Nowa kampania OOH – „Kibicujesz? Znaczy, że chcesz”
Tuż przed startem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn na Filipinach (12 września 2025 r.), 4F rozpoczęło ogólnopolską kampanię outdoorową pod hasłem „Kibicujesz? Znaczy, że chcesz”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do wspólnego przeżywania sportowych emocji. Do kibicowania razem z marką 4F poprzez kampanię zagrzewają siatkarze: Tomasz Fornal, Jakub Kochanowski i Norbert Huber.
Kampania obejmuje w sumie 110 wielkoformatowych nośników backlight, zlokalizowanych
w strategicznych punktach największych miast w Polsce. Reklamy pojawiły się w: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, oraz na Śląsku (Katowice, Sosnowiec, Tychy, Siemianowice Śląskie, Będzin, Zabrze, Chorzów, Gliwice, Mikołów).
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.