TDF na TDF, czyli InPost wysyła Tede na Tour de France
InPost po raz kolejny w wyjątkowy sposób pokazuje się na międzynarodowej arenie sportowej. Polski gigant zaangażował się w tak prestiżowe wydarzenie w kolarstwie, jak wyścig Tour de France.
InPost jest oficjalnym partnerem tej imprezy. Ucieka się do kreatywnych rozwiązań, bo tak trzeba nazwać wysłanie rapera Tede na kulisy jednego z etapów Tour de France 2025. Współpraca InPost z TdF rozpoczęła się w ubiegłej edycji Wielkiej Pętli, a partner sportowego święta stara się, aby słynny wyścig był wielkim show i nie ograniczał się tylko do sportowych emocji.
Niestandardowa aktywacja w digital
Wybór Tedego, popularnego rapera, nie jest dziełem przypadku, bo słynie on z pasji do jeżdżenia na rowerze. Jakby tego było mało, jedna z ksywek TDF pokrywa się ze skrótem nazwy Wielkiej Pętli, również TDF. To skłoniło InPost, aby zaangażować tym razem właśnie tego artysty.
Jaki cel przyświeca marce InPost?
Można zastanawiać się, z czego wynika tak nietypowy pomysł InPost. Otóż marka w ten sposób wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osobom, które korzystają z jej usług i chce docierać ze świadomością swojego sportowego sponsoringu Tour de France do nowych grup odbiorców, zainteresowanych rowerami, ale niekoniecznie zaangażowanych fanów profesjonalnego kolarstwa.
Odsłanianie kulis
Akcja „TDF na TDF” zapewnia każdemu fanowi dobrego rapu i kolarstwa mnóstwo pozytywnych emocji. Tede jako miłośnik jazdy rowerem zapewne nie spodziewał się, że dostanie szansę, by przeprowadzić tak szaloną akcję, bo jak inaczej nazwać to, że InPost w ramach akcji TDF na TDF pozwoli mu pokazać wszystkim smaczki jednego z etapów Tour de France.
W specjalnej karawanie
Dzięki akcji InPost Tede pozwoli kibicom zajrzeć za kulisy etapu Tour de France. Karawana reklamowa (fr. caravane publicitaire) prowadząca Tour de France to jedna z najbardziej charakterystycznych i widowiskowych tradycji tego kolarskiego wyścigu. To parada kolorowych, sponsorowanych pojazdów, która przejeżdża trasą wyścigu około 1,5–2 godziny przed zawodnikami, rozrzucając gadżety i budując atmosferę święta. A Tede dziś przejeżdża w niej całą trasę etapu, więc przybliża nam symbol Tour de France, który jest normalnie niedostępny dla szerokiej publiczności Możliwość zobaczenia z bliskiej perspektywy strefy mety, finiszu i celebracji zwycięzców etapu to ciekawa gratka dla fanów kolarstwa, więc po więcej szczegółów odsyłamy teraz do social media Tede.
Z przekazu marki InPost wynika, że to nie koniec działań z udziałem Tedego w komunikacji rowerowej, przy czym w tym momencie nie znamy szczegółów. Jednak patrząc na aktywacje sportowe InPost, można się domyślić, że kontynuacja tego typu pomysłów jest kwestią czasu. A osoby, którym Tede od kolarskiej strony, przypadł do gustu, będą miały kolejne okazje do radości.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.