Przejdź do treści
Tło nagłówka
Sportmarketing

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Wideo
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
CSR w Sporcie
Rzecznicy Prasowi
Wejście do Klubu
Sportowiec miesiąca
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Wideo
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
CSR w Sporcie
Rzecznicy Prasowi
Wejście do Klubu
Sportowiec miesiąca
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Marketing Ekstraklasa Marketingu – aktywny czerwiec polskich klubów
29.06.2025 21:28

Ekstraklasa Marketingu – aktywny czerwiec polskich klubów

Chociaż ostatnia kolejka sezonu PKO BP Ekstraklasy miała miejsce pod koniec maja, już po zakończeniu rozgrywek, czyli w czerwcu kluby zrealizowały ciekawe inicjatywy marketingowe.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Redakcja Sport Marketing
Udostępnij
Ekstraklasa Marketingu – aktywny czerwiec polskich klubów
Autor zdjęcia: Piast Gliwice i Legia Warszawa

Maksym Chłań to ukraiński piłkarz grający na pozycji ofensywnego pomocnika lub skrzydłowego w Lechii Gdańsk. Klub poinformował, że chłopiec, także Maks, który był w złym nastroju po jednym z meczu, obawiając się spadku, wyprowadzi tego zawodnika na boisko.

Chłań stawiał pierwsze kroki w futbolu w akademii Dynama Kijów, a z czasem rozwijał skrzydła w ekipie Karpaty Lwów. W 2021 roku został graczem Zorii Ługańsk, gdzie występował w pierwszym zespole. W 2023 roku trafił do Lechii Gdańsk na zasadzie wolnego transferu po rozwiązaniu kontraktu z poprzednim klubem.

Ta historia ma swój happy end 🥹 Pamiętacie Maksa? Mieliśmy okazję gościć go ostatnio na stadionie 🫶

—
Zapisz się na Lechia Camps 👉 https://t.co/OHZgG3quVR
Zapisz się na Lechia Talent’s Day 👉 https://t.co/BoQSBvZmMm pic.twitter.com/Bhpu4fd0NS

— Lechia Gdańsk (@LechiaGdanskSA) June 5, 2025

Nowy herb Miedziowych

W związku z 80‑leciem Zagłębia Lubin i ogłoszeniem sezonu 2025/26 jubileuszowym, w mediach społecznościowych można zobaczyć już zapowiedzi i wizualizacje pomysłów Miedziowych, np. w złoto-czarnych barwach i ze stylizowanym herbem jubileuszowym.

Jubileuszowy herb Zagłębia Lubin ⤵️ pic.twitter.com/CEIP243jsr

— Kuba Szlendak (@KubaSzlendak) June 16, 2025

Przypomnijmy, że już w 2021 roku, okazji 75. urodzin klubu (powstałego w 1946 r.), klub zaprezentował specjalny herb i umieścił go na koszulkach meczowych – pojawił się zarówno mały symbol przy karku, jak i duże okrągłe logo na boku trykotu. Dodatkowo, wizerunek tego jubileuszu wykorzystywano w komunikacji klubowej #75LatZL (źródło: zaglebie.com).

Wiele aktywności Lecha Poznań

Dziewiąte w historii klubu mistrzostwo Polski to triumf, z którego cieszy cię cała Wielkopolska! Ten sukces nie byłby możliwy bez wuchty wiary, która pojawiała się przy Bułgarskiej, by wspierać lechitów w każdym meczu. Najlepsi w poprzednim sezonie poznaniacy byli nie tylko na boisku, ale również na trybunach, notując rekordową frekwencję na poziomie 29 tysięcy co mecz. By im podziękować i by być jeszcze bliżej niebiesko-białej społeczności klub ruszył z trofeum do wielkopolskich powiatów.

– Na początku czerwca zwróciliśmy się do wielkopolskich powiatów z propozycją wspólnej celebracji dziewiątego w historii Lecha Poznań mistrzowskiego tytułu. Naszym celem jest to, by jak najwięcej kibiców w regionie miało możliwość zobaczenia trofeum. Dzięki temu chcemy docenić wszystkich naszych fanów, którzy pojawiają się regularnie przy Bułgarskiej i docierają do nas z naprawdę różnych stron województwa – wyjaśnia Wojciech Terpiłowski, kierownik marketingu wizerunkowego Lecha Poznań.

Poniżej prezentujemy harmonogram.

21 czerwca – Międzychód
27 czerwca – Oborniki
28 czerwca – Czarnków
29 czerwca – Jarocin
6 lipca – Ślesin
11 lipca – Szamotuły
12 lipca – Środa Wielkopolska
20 lipca – Śrem
15 sierpnia – Turek
16 sierpnia – Słupca
30 sierpnia – Trzcianka
5 września – Gniezno

Gliwickie upamiętnienie

Piast Gliwice obchodzi w tym roku 80-lecie swojego istnienia. Z tej okazji klub przygotował szereg wydarzeń, w tym uroczystości na gliwickim rynku z udziałem kibiców, piłkarzy i nowego trenera, Maxa Möldera. Obchody jubileuszu trwają już od 18 czerwca, a kulminacja nastąpi we wrześniu, podczas meczu z Jagiellonią Białystok.

Zadecydowaliście! 🗳

Taki wzór będzie na opasce kapitańskiej Jakuba Czerwińskiego w nadchodzącym sezonie! ©💙❤ pic.twitter.com/ADbXaEPHxI

— Piast Gliwice (@PiastGliwiceSA) June 24, 2025

Kolejna bejsbolówka Rakowa

Marek Papszun to bez wątpienia charyzmatyczny trener, który spopularyzował noszenie czapek z daszkiem. Nie jest zaskoczeniem więc, że latem w ofercie klubu spod Jasnej Góry znajdziemy taką ofertę…

☀️ Na słoneczne dni polecamy nowy model czapki z daszkiem, którą znajdziecie w Raków FanStore!

🧢 https://t.co/Yb4HU0nv83 pic.twitter.com/bxQl8vI6M7

— Raków Częstochowa (@Rakow1921) June 26, 2025

Problematyczne nazwisko nowego piłkarza

Pogoń Szczecin już podejmuje działania na rynku transferowym. Portowcy pozyskali środkowego obrońcę z Portugalii, który ostatnie lata spędził w Rumunii. Niezorientowani w sprawie mogą się zastanawiać, co to ma wspólnego z marketingiem. Otóż nazwisko tego zawodnika wzbudziło spore emocje.

Nie chcę psuć zabawy, ale sprawdziłem jak się poprawnie wymawia nazwisko zawodnika łączonego z Pogonią Szczecin. To Portugalczyk, ale z rumuńskim rodowodem. Marian Huja, czyli Marian Huża (zgodnie z rumuńską wymową). Nic specjalnego 😊

— Michał Mitrut (@Mich_Mit) June 28, 2025

Klub podszedł do tej sprawy z dużym poczuciem humoru, co wzbudziło entuzjazm na portalu X.

Jeszcze nie widzieliście go na żywo, ale przyznaję, że jest z niego kawał Mariana. #HUJA2027 pic.twitter.com/A7Ql7lsNRb

— Pogoń Szczecin (@PogonSzczecin) June 28, 2025

Model subskrypcyjny Wojskowych

Jeśli chodzi o Legię Warszawa, wystartował pierwszy etap sprzedaży karnetów oraz zamknięta sprzedaż subskrypcji rocznych. Klub wydłużył czas obowiązywania niższych cen subskrypcji do końca sierpnia. Do 4 lipca posiadacze karnetów z sezonu 2024/25 mają możliwość odnowienia swojego miejsca z poprzedniego sezonu, kupując karnet lub wybierając nową formę uczestnictwa – subskrypcję roczną – stałe miejsce. Ceny produktów są jednymi z najniższych wśród zespołów Ekstraklasy.

Wystartował pierwszy etap sprzedaży karnetów i subskrypcji:

🎟️ karnetów – dla posiadaczy karnetu z sezonu 2024/2025, którzy mogą pochwalić się 100% frekwencją, co odpowiada randze Generała w programie lojalnościowym Legiony.

🎟️ subskrypcji rocznej – dla kibiców, którzy… pic.twitter.com/YRy85LdyjS

— Legia Warszawa 🏆 (@LegiaWarszawa) June 26, 2025

Zwracamy uwagę na nowość w polskiej piłce, a mianowicie ów model subskrypcyjny, czy to pójście z duchem czasu przyjmie się w Legii? Czas pokaże. Przy okazji warto docenić sposób, w jaki Legia komunikuje to swoim kibicom, bo kampania w social mediach jest bardzo emocjonalna.

Każda chwila. Zapisana w pamięci.

Zajmij swoje miejsce na Ł3. Ostatnie chwile pierwszego etapu sprzedaży karnetów.

➡️ https://t.co/TLIe2HAhiy pic.twitter.com/JvkIuRT1n7

— Legia Warszawa 🏆 (@LegiaWarszawa) June 27, 2025

Cracovia ugościła brazylijskie legendy

W czerwcu do Polski przybyła drużyna Ronaldinho Gaucho: Helton, Anderson Polga, Roberto Assis, Carlos Gamarra, Amaral, Andre Santos, Edmilson, Ronaldinho, Gabriel Gubela, Tassio, Rodrigo Costa, Roger Guerreiro, Diego Souza, Diguinho, Josue, Grafite, Aldair. Ta ekipa zrobiła piorunujące wrażenie. Ronaldinho Show, czyli sportowe widowisko, które miało miejsce na Stadionie Śląskim w Chorzowie, przyciągnęło nieprzebrane tłumy entuzjastów piłkarskiej samby.

Co ciekawe, także jeden z klubów PKO BP Ekstraklasy skorzystał na wizycie brazylijskich tuzów piłki nożnej w Polsce…

Na Stadionie Cracovii mieliśmy dzisiaj przyjemność gościć reprezentację brazylijskich gwiazd, w składzie z mistrzami świata z 2002 roku, która w sobotę zagra z polskimi gwiazdami na Stadionie Śląskim w Chorzowie w ramach @r10showpl ⚽️

Zawodnicy po krótkim zapoznaniu się z… pic.twitter.com/GSKhHE0dPf

— CRACOVIA (@KSCracoviaSA) June 19, 2025

Serialowy motyw w działaniach Górnika Zabrze

Simpsonowie to serial animowany, który do dziś cieszy się sporym zainteresowaniem i ma fanów na całym świecie. Na czym polega fenomen? Na… przepowiadaniu przyszłości. Wiele historii, które pokazywali Simpsonowie, rzeczywiście wydarzyło się. Znawcy serialu zwracają uwagę na skuteczne predykcje ws. prezydentury Donalda Trumpa, pandemii COVID-19, kryzysu finansowego w Grecji, legalizacji marihuany w USA czy rozwoju technologii.

Razem w jednym celu – Górnik Cię potrzebuje! 🤝

Wspólnie z @TorcidaGornik promujemy karnety na przyszły sezon – dołącz do nas!

𝗧𝘄𝗼𝗷𝗲 𝗺𝗶𝗲𝗷𝘀𝗰𝗲! 🎟️ https://t.co/qV8P9z1o5o pic.twitter.com/r6ebUEfTD8

— Górnik Zabrze (@GornikZabrzeSSA) June 19, 2025

Górnik prowadzi akcje promocyjne związane ze sprzedażą karnetów, a przypomnijmy, że to klub z Zabrza jako pierwszy w PKO BP Ekstraklasie ruszył ze sprzedażą karnetów na następny sezon.

cracovia Górnik Zabrze Lech Poznań Lechia Gdańsk Legia Warszawa Marian Huja Piast Gliwice Pogoń Szczecin Raków Częstochowa Ronaldinho Show Simpsonowie Zagłębie Lubin
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Marketing

Ze świata

Nietypowy wywiad z Marią Szarapową. Musi zjeść piekielnie ostre skrzydełka

Maria Szarapowa wystąpi wkrótce w programie "Hot Ones". To popularny amerykański talk show na YouTube, którego format polega na tym, że gość odpowiada na pytania prowadzącego Seana Evansa, jednocześnie jedząc coraz ostrzejsze skrzydełka z kurczaka (tzw. Wings of Death – "Skrzydełka Śmierci"). Redakcja Sport Marketing
Nietypowy wywiad z Marią Szarapową. Musi zjeść piekielnie ostre skrzydełka
#SłuchajSerca, czyli nowe koszulki Widzewa Łódź już w sprzedaży
Z kraju #SłuchajSerca, czyli nowe koszulki Widzewa Łódź już w sprzedaży Redakcja Sport Marketing
Niezwykły prezent dla Igi Świątek od Lego
Marketing Niezwykły prezent dla Igi Świątek od Lego Redakcja Sport Marketing
ORLEN Team liderem w mediach społecznościowych – rekordowe zasięgi w czerwcu
Z kraju ORLEN Team liderem w mediach społecznościowych – rekordowe zasięgi w czerwcu Redakcja Sport Marketing
Nowy kształt makaronu Lubella. Hołd dla Igi Świątek
Ze świata Nowy kształt makaronu Lubella. Hołd dla Igi Świątek Redakcja Sport Marketing

Sportmarketing

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}