Świetne wyniki Motoru Lublin w mediach społecznościowych
39 107 nowych obserwujących w klubowych social mediach i ogromne jak na realia beniaminka PKO BP Ekstraklasy zasięgi. To obserwacja z ostatnich pięciu miesięcy.

W Lublinie jest moda na futbol, o czym świadczy to, że w minionym sezonie niejednokrotnie beniaminek Ekstraklasy zanotował sold out jeśli chodzi o bilety na swoje mecze. Motor zorganizował też sporo ciekawych atrakcji marketingowych. Wymieńmy jedną z nich.
Pomoc dla psów
4 kwietnia był obchodzony Światowy Dzień Bezdomnych Zwierząt. Motor Lublin starał się zachęcić kibiców do empatii wobec nich. W tym dniu piłkarzy Motoru odwiedzili czworonożni przyjaciele ze Stowarzyszenia Lubelski Animals. Zawodnicy mieli przyjemność pozować z cudownymi zwierzakami, gotowymi do adopcji. Klub wyraża nadzieję, że każde z nich odnajdzie swój nowy, kochający dom.

Zachęta do adopcji zwierząt
Motor poinformował, że warto wesprzeć stowarzyszenie i zdecydować się na adopcję zwierzaków w myśl zasady #AdoptujOdpowiedzialnie.
Stowarzyszenie Lubelski Animals
To grupa wolontariuszy niosącą pomoc zwierzętom porzuconym, skrzywdzonym oraz zaniedbanym. Z darowizn utrzymują lecznicę, bez której ich misja nie miałaby szans. Ci wolontariusze pomagają zwierzętom od ponad 20 lat! Co roku ratują i wydają do adopcji dziesiątki porzuconych zwierząt.
W ich lecznicy odbywają się operacje ratujące życie i zdrowie zwierząt. Nie prowadzą schroniska, ale na niewielkim zapleczu znajdują u nich schronienie te najbardziej potrzebujące. Tam też oczekują na swój nowy dom…
Imponujące liczby
Teraz tymczasem kierujący marketingiem w klubie z Lubelszczyzny Michał Szprendałowicz podał interesujące dane.

