Moda na Wisłę Kraków. Wartość medialna i oglądalność idą w górę
Wisła Kraków jest niekwestionowaną marką w polskiej piłce. Mimo że obecnie Biała Gwiazda musi rywalizować w Betclic 1 lidze, a nie w PKO BP Ekstraklasie, to wciąż cieszy się zainteresowaniem kibiców.
Wisła Kraków po dwóch tygodniach obozu przygotowawczego w Turcji wróciła do Polski. Teraz przez dwa tygodnie piłkarze ze stolicy Małopolski mają przygotowywać się do startu rundy wiosennej Betclic 1 Ligi w kraju. A w międzyczasie klub pochwalił się dobrymi dla siebie wskaźnikami.
Medialne podsumowanie grudnia:
Wartość medialna Wisły Kraków wzrosła o 25% względem sezonu 23/24 (dane nie uwzględniają pucharów);
Oglądalność TV wzrosła o 81,53% względem sezonu 23/24;
Ekspozycja medialna Sponsora Strategicznego TEXOM wzrosła o 34,27% względem Sponsora Strategicznego z sezonu 23/24.
W zasadzie otrzymaliśmy twarde dane, które jasno dowodzą, jak ogromny jest potencjał marketingowy Wisły Kraków. Nie ma aż tak dużego znaczenia, w jakich rozgrywkach Biała Gwiazda rywalizuje, ponieważ jej siła przyciągania kibiców jest niezwykła.
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.