Nowe logo Tottenhamu
Tottenham ma nowe logo, które jest nawiązaniem do tradycji i ma wymiar nostalgiczny bez dwóch zdań.
Ta wizualna identyfikacja została stworzona przy udziale ponad 300 graczy, personelu i fanów. Aby w pełni zrozumieć, co dla nich znaczy Tottenham Hotspur, nowa tożsamość umożliwia bardziej zabawne, odważne podejście do marki klubu na wielu platformach, na których jest obecnie prezentowana, ze szczególnym naciskiem na przejrzystość w sieci.
Słynny na całym świecie kogut stoi dumniej niż kiedykolwiek, wraz z ponownym wprowadzeniem monogramu THFC oraz nowymi kolorami, wzorami i znakami rozpoznawczymi związanymi z dziedzictwem klubu.
fot. Tottenham
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Cracovia zaprezentowała herb z okazji 120-lecia założenia klubu
Tak doniosły jubileusz wymaga wyjątkowej oprawy. Cracovia chce, aby rok 2026 stał się symbolem połączenia klubowej tradycji z wyzwaniami przyszłości. Ten historyczny czas „Pasy” zamierzają świętować wprowadzeniem okolicznościowego emblematu, który jest hołdem dla ich tożsamości.