Była szefowa sponsoringu w Orlenie z ważną funkcją w OTCF
Agata Pniewska, która dotąd była człowiekiem-instytucją w Orlenie, objęła funkcję Communication Director w firmie OTCF SA. „Od wielu lat, jako Polka i aktywna sportowo konsumentka jestem fanką marki 4F, obserwując jej dynamiczny rozwój w kraju i za granicą. Dziś z obserwatora zmieniam się we współkreatora jej wartości i dalszego globalnego wzrostu. Bardzo się cieszę, że […]
Agata Pniewska, która dotąd była człowiekiem-instytucją w Orlenie, objęła funkcję Communication Director w firmie OTCF SA.
„Od wielu lat, jako Polka i aktywna sportowo konsumentka jestem fanką marki 4F, obserwując jej dynamiczny rozwój w kraju i za granicą. Dziś z obserwatora zmieniam się we współkreatora jej wartości i dalszego globalnego wzrostu. Bardzo się cieszę, że dołączam do ZESPOŁU LUDZI przepełnionych pasją do sportu, mody i przede wszystkim swojej pracy. Dziękuję Igorowi Klaji za zaufanie, a całemu zespołowi OTCF S.A. za ciepłe i życzliwe przyjęcie” – napisała Pniewska na LinkedIn.
Ponad dwie dekady w Orlenie
Agata Pniewska w maju 2024 roku odeszła z Orlenu, gdzie pracowała niemalże przez 23 lata. W ostatnim roku była sponsorship executive director. Ale pełniła też inne funkcje, takie jak dyrektor ds. marketingu sportowego, sponsoringu i eventów. W OTCF zastąpiła Aleksandrę Chalimoniuk, która w Ministerstwie Sportu i Turystyki zajęła stanowisko szefowej komunikacji.
fot. Agata Pniewska
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.