SportMarketing.pl nawiązał współpracę z Institute of Sport Governance
Redakcja SportMarketing.pl będzie współpracować z Institute of Sport Governance. Na naszym portalu pojawią się zapowiedzi oraz relacje z wydarzeń organizowanych przez ISG, a także autorskie materiały.
SportMarketing.pl będzie też patronem medialnym drugiej edycji „Sport Students’ Meetup 2024”.
To ogólnopolskie spotkanie przedstawicieli studenckich kół naukowych zajmujących się szeroko pojętym sportem.
Tegoroczna edycja odbędzie się 5 października 2024 r. w ośrodku szkoleniowym Legia Training Center w podwarszawskich Książenicach. Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni przedstawiciele sześciu kół naukowych:
– Koła Naukowego Prawa Sportowego „Ius et Sport” z Uniwersytetu Warszawskiego,
– Koła Naukowego Managerów Sportu z Uniwersytetu Jagiellońskiego,
– Koła Naukowego Prawa Sportowego „Lex Sportiva” z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w
Toruniu,
– Koła Naukowego Prawa Sportowego z Uniwersytetu Śląskiego,
– Studenckiego Koła Business to Sport z Uniwersytetu Warszawskiego,
– Koła Prawa Sportowego Towarzystwa Biblioteki Słuchaczów Prawa Uniwersytetu
Jagiellońskiego.
Głównym celem MeetUpu jest wspieranie młodych pasjonatów sportu w ich dążeniach do profesjonalizacji i rozwoju polskiej branży sportowej. To właśnie oni stanowią przyszłość tego sektora, a takie spotkania jak to są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów i podejmowania wspólnych inicjatyw w obszarze sportu i edukacji. Ważnym celem MeetUpu jest także promowanie działalności wolontaryjnej oraz solidarnościowej w ramach Europejskiego Korpusu Solidarności, czyli dedykowanemu młodym ludziom programowi Unii Europejskiej. Udział w wydarzeniu możliwy jest poprzez rejestrację u jednego z zaproszonych kół naukowych.