Niezwykły jubileusz dziennika „Sport” – 18 000 wydanie
Wydawany w Katowicach od 1945 roku dziennik „Sport” przetrwał na polskim rynku medialnym przez wiele dekad, a miarą sukcesu jest to, że jeszcze tylko „Przegląd Sportowy” może pochwalić się mianem dziennika stricte sportowego. Teraz „Sport” ma powody do dumy. „To 18 000 wydanie dziennika „Sport”. Pracowaliśmy na to 79 lat i 42 dni. Dzisiejsze wydanie […]
Wydawany w Katowicach od 1945 roku dziennik „Sport” przetrwał na polskim rynku medialnym przez wiele dekad, a miarą sukcesu jest to, że jeszcze tylko „Przegląd Sportowy” może pochwalić się mianem dziennika stricte sportowego. Teraz „Sport” ma powody do dumy.
„To 18 000 wydanie dziennika „Sport”. Pracowaliśmy na to 79 lat i 42 dni. Dzisiejsze wydanie SPORTU w aplikacji udostępniamy bez opłat. Zajrzyjcie do aplikacji, bo naszym zdaniem warto. Każdego dnia piszemy dla Was o tym, co najpiękniejsze. Piszemy o marzeniach, o ludzkiej pasji, konsekwencji i poświęceniu. Piszemy o sukcesach, ale również o porażkach. Istniejemy dla Was i to dzięki Wam nam się chce. Dziękujemy za wpłaty i prosimy o jeszcze, bo to Wy utrzymujecie nasz dziennik – Wasz dziennik” – czytamy na koncie na Facebooku gazety.

Tam zaczynał Piotr Koźmiński
1 grudnia 2023 „Sport” przejęła spółka Edicom, podejmując jednocześnie decyzję o wydawaniu dziennika wyłącznie w wersji cyfrowej. Co ciekawe, w katowickim “Sporcie” karierę dziennikarka zaczynał dziś powszechnie znany w środowisku medialnym Piotr Koźmiński.
fot. Sport – Facebook
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Polak dba o ważną umowę z UEFA. Od lat działa z kluczowym partnerem Ligi Mistrzów
Marcin Schmidt od ośmiu lat pracuje w Just Eat Takeaway.com, w Polsce znanym jako Pyszne.pl. Jego pracodawca jest kluczowym partnerem UEFA. Branding niezwykle popularnego w Polsce portalu można znaleźć przy okazji meczów Ligi Mistrzów, Ligi Europy czy Ligi Konferencji. – Moim zadaniem było zlokalizowanie tej globalnej inicjatywy na naszym rynku,…